Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1312
Hei, medfreaks
Jeg har et rimelig frustrerende problem.
Noen hundre GB med spill, mods, og andre filer har blitt tilintetgjort.
Jeg satt og spilte League of Legends med en venn, og når jeg spille starte det opp igjen ca. en time senere kunne ikke PCen finne tilsvarende .exe-fil.
Dette har skjedd med alle spillene og programmene jeg hadde i mappa G: \Spill (f.eks. Oblivion).

G: \ er HDDen min på 2TB, mens C: \ er en SSD på 128 GB hvor jeg nesten ikke lagrer noe på.
Det eneste som gjenstår av G: \Spill er Steam- og Ubisoft-mappene.

Det hele skjedde i løpet av veldig kort tid, uten at jeg noen gang forlot PCen. Ingenting i Papirkurven, og ingen form for varsel heller.
POFF, så var det borte.

Har kjørt full virus-scan, CCleaner og alt til ingen nytte.
Ville satt pris på all form for hjelp eller tips.
PS. Er det noe jeg ikke nevnte, som dere vil vite, er det bare å si ifra så skal jeg oppdatere dere.
Sist endret av Trenger Hjelp; 21. november 2014 kl. 18:57.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Du kan jo kjøre en test:
Kjør denne kommandoen i CMD
chkdsk /f G:
Vis hele sitatet...
er denne disken delt på nettverket, eller er det kun du \ din konto som har tilgang til denne mappen \ disken?

gjorde du noen endringer på maskinen din når dette skjedde? typ instalrte oppdateringer eller installerte noe programvare osv?

er det andre mapper på G som også er borte eller er det bare spill mappen som er berørt?
Sitat av knutazz Vis innlegg
er denne disken delt på nettverket, eller er det kun du \ din konto som har tilgang til denne mappen \ disken?

gjorde du noen endringer på maskinen din når dette skjedde? typ instalrte oppdateringer eller installerte noe programvare osv?

er det andre mapper på G som også er borte eller er det bare spill mappen som er berørt?
Vis hele sitatet...
Bare G: \Spill som er berørt, ja. Ingen endringer eller oppdateringer tok sted i dag før dette skjedde. Bare én bruker på pc'en og disken er ikke knyttet opp til noe nettverk.

Sitat av Carmex Vis innlegg
Du kan jo kjøre en test:
Kjør denne kommandoen i CMD
Vis hele sitatet...
Hjalp ikke. Takk, non the less.
Sist endret av Trenger Hjelp; 21. november 2014 kl. 22:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.