Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 437
Hei!
Jeg er i den situasjonen at jeg kanskje har prøvd å lage en blogg motsatt vei - nemlig å lage en webside i html uten å ha en bloggemotor. Tingen er at jeg synes wordpress er veldig vanskelig å integrere i en ferdig side, så jeg lurte på om noen visste om noen alternativer?

Det burde la seg gjøre, altså det kan ikke være verre enn en php-fil som oppdaterer forsida med lenker/innhold og peker videre til kopier av index.html med selve blogg-innlegget?

Jeg har en veldig enkel side, med ett redigerbart tekstfelt, og ser ikke etter mye sidebars og grejer.

Har brukt noen cms'er tidligere hvor man kunne slenge inn en {slik tag}, så sørget php for at poster dukket opp, men det var alt i alt veldig rotete satt opp (og "umulig" å forandre layouten på)

Takk for svar!
cutenews er ypperlig til slikt...
howbag's Avatar
Trådstarter
55 0
4 minutters sløvt arbeid og saken var gjort gitt. takk skal du ha!