Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 694
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, vet ikke om denne ligger riktig, i såfall så bare flytt den.

Men jeg bare lurte på en ting, er det noen som kan fortelle meg forskjellen på de forskjelllige Metadon merkene(?)/produsentene?
Har hørt litt her og der som feks at noen av de varer lengere eller kortere enn andre typer, eller at noen gir bedre smertelindring feks.

Nå skal det sies at dette er ting jeg har hørt rundt omkring og det er ikke en påstand jeg kommer med, så derfor jeg lurer.

Mvh
De er mye det samme bortsett fra levometadon som man tar i ca halvparten så høy dose for samme effekt. Den skal vist være litt snillere for kroppen sies det. Jeg har fått tre typer metadon i lar med samme dose, og syns de var helt like. Mange narkomane sier ting som at de vet at zopiclone og imovane er forskjellig, men det er jo nett det samme. Slå opp i felleskatalogen. Jeg sier ikke at det ikke kan være forskjeller, for mye rart foregår jo med kjemi, men det er mye snakk. Jeg holdt på å dø en gang for jeg trodde jeg tok en bånnski med metadon etter inntak av speed, men det var konsentrat som kommer på like store flasker, men med bare en skvett i bunn med hele dosen i. Så jeg tok 180mg den dagen, trengte ikke tilkalle hjelp, men var livredd for å sovne.

s