Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1113
Hallo,

Jeg er en 23 år gammel mann som søker bandmedlemmer. Jeg spiller gitar og har spilt på og av i flere år. Det mest utfordrende jeg kan spille er dette: https://www.youtube.com/watch?v=jdYJf_ybyVo så langt. Jeg øver fortsatt på en del her Men jeg kan spille halvparten per i dag. Jeg ønsker å synge også. Har spilt i ett band før, men bare på ungdomskole nivå... Ellers har jeg drevet med fotball, det er det nærmeste jeg kommer en lag-dreven operasjon.

Mitt ønske er å finne medlemmer som ønsker å spille samme sjanger musikk som jeg selv er interessert i. Det vil være punk/pop rock om jeg selv skulle beskrive det. (smashing pumpkins f.eks)
Men viktigere, jeg søker medlemmer som ønsker å komme sammen å diskutere hva vi vil putte ut som en gruppe, hva for et budskap vi vil putte ut. Jeg ønsker å lage til show, spille musikk som fenger, og gripe et publikum.

Om du tar kontakt, ikke forvent for mye, men bare vær glad i musikk.
Sist endret av Zarkaz; 2. september 2017 kl. 16:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.