Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1600
Hey folks,

Jeg er interessert i å tindre litt, men plasseringen min står på Jevnaker, Norge, jeg er fra Oslo-området. Det vil ikke la seg gjøre å endre posisjon i instillinger. Bruker Tinder på laptop.

What to do?

Som vanlig blir det delt ut høytidelig KP til SOS-mekanikeren.
Sist endret av Kallon; 17. februar 2024 kl. 21:19.
du har sikkert internett via mobilnettet?

jeg har samme "problemet", dog ikke med tinder da jeg ikke bruker det, men når jeg går inn på kart etc på nett, så tror google at jeg befinner meg i Tau. som da er like ved Stavanger..
en helt annen landsdel enn jeg faktisk befinner meg i

hvordan man kan fixe dette aner jeg ikke, men det endrer seg nå og da til andre plasser også
Sist endret av DSlhm; 18. februar 2024 kl. 11:09.
Trådstarter
Jeg er shadowbannet på mobil - ikke shadowbannet i nettleser.
Hvis lokasjon settes basert på IP er nok en VPN veien å gå. Finn en provider med servere i norge og bytt til du kobles opp mot en i oslo.
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hvis lokasjon settes basert på IP er nok en VPN veien å gå. Finn en provider med servere i norge og bytt til du kobles opp mot en i oslo.
Vis hele sitatet...
Har du noen gode (gjerne gratis) VPN med IP i Oslo?

Pussig at lokasjon er korrekt på match.com.
Sist endret av Kallon; 18. februar 2024 kl. 13:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan det være noe så enkelt som at du har valgt å ikke dele lokasjonsdata med Tinder.com i nettleseren?
Trådstarter
Sitat av vurezo Vis innlegg
Kan det være noe så enkelt som at du har valgt å ikke dele lokasjonsdata med Tinder.com i nettleseren?
Vis hele sitatet...
Godt tenkt, men nei. Jeg har skrudd av lokasjonsdata og skrudd på igjen, prøvd flere ganger.
Sitat av Kallon Vis innlegg
Jeg er shadowbannet på mobil - ikke shadowbannet i nettleser.
Vis hele sitatet...
var ikke det jeg skrev..
Kan du forklare hva det vil si å være shadow banned på tinder?
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Kan du forklare hva det vil si å være shadow banned på tinder?
Vis hele sitatet...
Jeg restarter profilen min rett som det er for å få en såkalt "noob-boost", hvor profilen min vises til flere damer. De fersket meg omsider. Når jeg skrur på Tinder er det null aktivitet. Jeg kunne fint få 75 likes på 48 timer, men nå får jeg null, nada og, ja, du gjettet riktig - niks.

Der var lokasjon korrekt - jeg gjorde ingenting for å få det til å endre seg.

Nå tror jeg sannelig også at jeg er shadowbanet på Tinder på PC.

Det blir jo pokker meg aldri babes på meg.
Sist endret av Kallon; 19. februar 2024 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gå ut i verden og prat med babes? Kjedelig svar, jeg veit. Allikevel er det såpass uvanlig å be ut folk selv om dagen, at du antagelig får babe på grunnlag av innsatsen. Damer drukner i meldinger på alt som er av datingsider, så at nettopp du blir valgt ut er sikkert mindre sikkert der enn irl.
Trådstarter
Sitat av Deceptive Vis innlegg
Gå ut i verden og prat med babes? Kjedelig svar, jeg veit. Allikevel er det såpass uvanlig å be ut folk selv om dagen, at du antagelig får babe på grunnlag av innsatsen. Damer drukner i meldinger på alt som er av datingsider, så at nettopp du blir valgt ut er sikkert mindre sikkert der enn irl.
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg vil ha alt servert på sølvfat hjemme hos meg.
Sitat av Kallon Vis innlegg
Joda, men jeg vil ha alt servert på sølvfat hjemme hos meg.
Vis hele sitatet...
Men.. 75 likes på 48 timer er ikke nok til å starte en chat og eventuelt møte en av de?

Du høres ut som drømmeprinsen.

Jeg syns Tinder gjør godt arbeid med å holde creeps unna plattformen.
Sist endret av IneartheDx; 19. februar 2024 kl. 19:12.
Trådstarter
Du forstår ikke at jeg fikk 75 likes på 48 timer FØR jeg ble shadowbannet. Nå får jeg ingen.

Pizza Kina Expressen, eller hva med Tinder Expressen?

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Men.. 75 likes på 48 timer er ikke nok til å starte en chat og eventuelt møte en av de?

Du høres ut som drømmeprinsen.

Jeg syns Tinder gjør godt arbeid med å holde creeps unna plattformen.
Vis hele sitatet...
Du kaller meg creep. Ønsker en forklaring på hvorfor.
Sist endret av Kallon; 19. februar 2024 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kallon Vis innlegg
Du forstår ikke at jeg fikk 75 likes på 48 timer FØR jeg ble shadowbannet. Nå får jeg ingen.
Vis hele sitatet...
Joda. Du misbruker tinder, for så blir bannet.

Kompis, jeg har sett hundrevis av liknende tråder det siste året.

Følger du ikke reglene, må du tåle steken.

Så istedet for å lage en ny tråd nå på hvordan du kan bruke tråden, så kan du bruke søkefunksjonen.
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Joda. Du misbruker tinder, for så blir bannet.

Kompis, jeg har sett hundrevis av liknende tråder det siste året.

Følger du ikke reglene, må du tåle steken.

Så istedet for å lage en ny tråd nå på hvordan du kan bruke tråden, så kan du bruke søkefunksjonen.
Vis hele sitatet...
Du virker fjern og ufattelig forutinntatt. Jeg mistet forløpet til vaset ditt og vil derfor ikke skrive mer til deg i denne tråden.
Det blir ikke flere damer uansett hvordan du bruker appen. De kommer innom deg etterhvert, det tar bare lenger tid.

Du får kjøpe ny telefon og nytt sim-kort (nummer) og ny epost-konto og lage en ny annonse med helt annen tekst og bio, og helt andre bilder. Da er du igang igjen.

Det finnes også anre apper: Badoo og Happn. Er du lei av damer finnes Grindr. :-D