Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1264
Hei. Jeg har nylig kjøpt meg Fifa 13, men problemet er, jeg kan ikke starte det. Logger meg inn på origin kontoen min, trykker på spill fifa 13, deretter kommer det en meny der jeg kan trykke videre på "spill". Etter å ha trykket på den kommer det opp en slags logo midt på skjermen for å så forsvinne igjen, og ingenting skjer. Er det noen som har hatt samme problemer og vet hvordan jeg kan fikse det eller om det bare er en feil fra EA sin side?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Har du et ratt eller lignende koblet til USB? Jeg fikk ihvertfall ikke startet Fifa 12 med G27 i pcn.
Har ingen ratt eller noen annen USB kontroll i pcen (ser du bort ifra tastatur og mus)
Det funker nesten ikke online heller, håper EA gjør noe med det dette året, da..
Fikk ordnet det, trengte bare å oppdatere drivere.

Men er det noen som vet om kan få det i Norsk språk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kunne du sende meg den driveren linken til den driveren du kjøpte det ville vært snilt av deg vil gjerne spille fifa 13 jeg og
Jeg har også et problem med fifa13 på ps3, når jeg spiller på "season" og skal liksom koble meg opp mot motstanderen, så får man opp dette 1vs1 waiting game... men til tider så hender det at jeg aldri blir kobla opp mot han typen, og jeg blir stuck i dette jævla 1vs1 dritet!

er det bare meg, eller hender det med andre og?
Sitat av Spøkelseflekken Vis innlegg
Jeg har også et problem med fifa13 på ps3, når jeg spiller på "season" og skal liksom koble meg opp mot motstanderen, så får man opp dette 1vs1 waiting game... men til tider så hender det at jeg aldri blir kobla opp mot han typen, og jeg blir stuck i dette jævla 1vs1 dritet!

er det bare meg, eller hender det med andre og?
Vis hele sitatet...
Hender med andre også. Kommer snart en patch som ordner opp i dette.
EA driver å patcher masse i Fifa13 nå, blant annet at carrer mode på konsoll fryser når man har klart en sesong osv.