Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 900
Hei jeg er ute etter en mp3 spiller som er billig, liten og mininum 16gb helst mye mer.

Noen tips? jeg så først på Ipod Shuffle siden den er så billig, men så fant jeg ut den bare har 2GB, noe som er altfor lite. Helst max 1000kr ca
En eller annen brukt telefon + en relativt stor minnebrikke? Da får du opp mot 64gb for under tusenlappen
Sitat av alexanderev Vis innlegg
En eller annen brukt telefon + en relativt stor minnebrikke? Da får du opp mot 64gb for under tusenlappen
Vis hele sitatet...
Husk på at batteriet ikke nødvendigvis er helt på høyden på en brukt telefon. Har en HTC liggenes som kunne fungert som musikkspiller med mye plass, men har ikke noe særlig bra batteri. Så man må jo kalkulere et eventuelt nytt batteri inn i prisen.

Til TS:
Hva med en brukt iPod Classic? 160GB, for 1 400,-
Kan sikkert prutes noe.
Sist endret av trauMa; 14. oktober 2012 kl. 21:18.
Hva med denne pluss dette?
Jeg hadde Ipod classic 160GB før men tok ikke mere enn 2-3 måneder så tok den kvelden. Fant jeg fram all musikken min, er 21GB så det blir et mininums krav. Så den YARVIKen går nok ikke
Sitat av danielsen45 Vis innlegg
Jeg hadde Ipod classic 160GB før men tok ikke mere enn 2-3 måneder så tok den kvelden. Fant jeg fram all musikken min, er 21GB så det blir et mininums krav. Så den YARVIKen går nok ikke
Vis hele sitatet...
Merkelig. Har hatt min i 2 år nå, da burde du vel sende den inn å få en ny en eller? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min, og i mine øyne får du ikke noen bedre mp3 spiller med så stor plass for tiden. Jeg har vel 15 GB ledig på den, så er ganske full også. Kjører fortsatt bra
Sist endret av OberstApfel; 14. oktober 2012 kl. 21:36.
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Merkelig. Har hatt min i 2 år nå, da burde du vel sende den inn å få en ny en eller? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min, og i mine øyne får du ikke noen bedre mp3 spiller med så stor plass for tiden. Jeg har vel 15 GB ledig på den, så er ganske full også. Kjører fortsatt bra
Vis hele sitatet...
Ogja, ja kanskje jeg skal gå for den da. Kan jo være litt med at jeg hadde den stappfull av filmer på den da, får nok ikke sendt den inn. Finner ingen papirer på den + så er det vel 3 år siden trur jeg siden jeg kjøpte den
Skulle til å si ipod nano men ser at de fortsatt bare har 16 gb. Men hvis du skulle klare å gå ned til 16 gb vil jeg iallefall anbefale ipod nano, tok fram min nettopp etter den har ligget et halvannet år og den funker fortsatt fint, tror det er den siste generasjonen med hjul jeg har.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anbefaler at du kjøper denne med et 16 gb minnekort.
Den har også radio og er 100% rockbox kompatibel.
Du får altså plutselig en mp3 spiller som kan spille det meste av datafiler, ja selv sid filer(commodore 64 filer) og amiga filer. Så kan du velge mellom drøssevis av temaer( min favoritt er ALIEN, med symboler fra filmen, og en flygende tallerken som flyr over en planet som tidslinje på låtene.
Mye annet stash også, og open source.
Dessuten med radio som er ok.