Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3869
Hei.

Jeg sjekket min nettbank i dag, og det står at jeg har utført to transaksjoner (Varer/bensin betjent EFTPOS) - Noe jeg overhodet ikke har gjort. Jeg har nemlig ikke et bankkort for øyeblikket, med tanke på at jeg får tilsendt et nytt i posten i løpet av et par dager etter at banken min gjorde en kjempe stor feil forrige gang jeg fikk utlevert et nytt bankkort. De ga meg nemlig et bankkort på min BSU konto. Amatører! Jeg fikk heldigvis ordnet opp i den saken, og pengene har blitt overført, så jeg får forhåpentligvis det skattefradraget som jeg forventer å få når den tid kommer.

Men, det jeg lurer på er om noen av dere vet hva "Varer/bensin betjent EFTPOS" er, og hvordan det kan ha skjedd nå som jeg er uten bankkort? Jeg kan umulig ha kjøpt noe som helst, så det er veldig mistenksomt. Den ene transaksjonen er på 305,8 kr og den andre er på 105,67 kr. Bensin - da tenker jeg bensinstasjon? Men hva er egentlig EFTPOS? Jeg har aldri hørt om det før.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
EFTPOS er et betalingsløsning som brukes på bensinpumper og minibanker.
Hvordan er dette mulig når jeg ikke har et aktivt bankkort?
Sist endret av Overjaculation; 4. januar 2012 kl. 20:00.
F.eks. ved at du blir svindlet? Ring banken din, du. De er oppe til sent på kvelden nettopp for denne typen problemstillinger