Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 974
Heisann.

Idag morges var jeg innom nettbanken min for å sjekke hvor mye penger jeg hadde. Jeg er ganske ny med nettbank så skjønner ikke så mye.

Jeg så på loggen, så var det trukket ut 157kr idag noe jeg umulig kan ha gjort da jeg våknet kl 07 og gikk på nettbanken med engang. Jeg la meg før midnatt igår.

På info stod det GAME også masse tall. Jeg vet at jeg ikke har kjøpt noen spill (er alene hjemme, må bruke penger på mat). Jeg har heller ingen spill der det trekkes hver mnd.

Kan det være noen som har fått tak i kort nr. mitt? Isåfall, hva burde jeg gjøre, og vil jeg få tilbake pengene?

Jeg skal nok ta kontakt med banken senere idag, men tar gjerne imot tips da jeg ikke har så mye peiling på nettbank.
Kan du huske å ha kjøpt noe til 157 kroner i det siste, alternativt til $25-30? Betalinger med kort, særlig på restauranter ol kan noen ganger bruke flere dager før de blir registrert på konto.
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Hva med abbonementstjenester, f.eks WoW eller lignende? De trekkes automatisk, og du får ikke opp all info med det første.
Sitat av doseren Vis innlegg
Kan du huske å ha kjøpt noe til 157 kroner i det siste, alternativt til $25-30? Betalinger med kort, særlig på restauranter ol kan noen ganger bruke flere dager før de blir registrert på konto.
Vis hele sitatet...
Nei, som jeg sa har jeg ikke brukt penger på annet enn mat. Det stod noe med valuta også ja, så tipper det var noe spill greier over nettet.
Sitat av SteInMetz Vis innlegg
Hva med abbonementstjenester, f.eks WoW eller lignende? De trekkes automatisk, og du får ikke opp all info med det første.
Vis hele sitatet...
Som jeg sa så har jeg ingen spill som jeg har slik abonnement. Jeg har ett, som jeg trodde det var, men gikk og sjekka der og det var ikke trukket noe. Har ikke hatt abonnement siden juli.
Første som slo meg var de faste trekka som banken har,dvs si at du betaler gebyr for å være kunde hos de.Men skal da stå transaksjonskostnader og det blir trekt rundt den 1,skal vel heller ikke stå Game.

Nei,ring banken eller gå ned og snakk med dem.Da slipper du å gruble mere på det.