Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1208
Hei folkens!
Det har vært litt sært her hos meg en stund nå.
Det begynte med at ting på soverommet veltet på soverommet om natta, slik at jeg våknet av det, og kjente en strøm eller behagelig prikking i kroppen. Kanskje tre netter det skjedde.
En kveld hadde jeg stearinlys på stuebordet, som plutselig blafret. Mens jeg følte følger av stråling gjennom kroppen.
Når jeg har merket dette nærværet, har jeg prøvd å kommunisere med det.
Det jeg har funnet ut, er at det reagerer veldig på "passe på", "alt er i orden", "skytsengel", "indianer", "hjelpe".
Alt dette høres såpass stereotyp ut, at jeg ikke stoler helt på mine opplevelser. (Damn you, brain. Damn you!) Min søster sier at man skal være forsiktig, at det kan være ting i forkledning. Og slike ting sjelden har god hensikt.
Hadde vært kult å hørt synspunkter om dette.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Din søster er en idiot
du er sjuk.
Hva skjer om dagen? Dette er hva, 4 tråden på 2 dager om "jeg hører knirkelyder i huset mitt, og jeg føler at noen ser på meg, DET ER ET SPØKELSE FOR JEG HAR SETT PÅ ÅNDENES MAKT. DERE ER IGNORANTE OM DET IKKE ER MER MELLOM HIMMEL OG JORD ENN HVA VITENSKAPEN KAN FORKLARE". Har det nettopp vært alternativ-messer landet over?
Du innbiller deg ting som ikke er der. At noe velter betyr ikke annet enn at tyngdekraften fortsatt er der.
Slutt å se på den alternative kjerringkanalen med navn FEM. Er nok bare bra for hodet ditt.
Det jo litt tragisk av dere som sitter og whiner på dette?
Det er jo noen som trur på det overtroiske mere enn andre, bryr du deg ikke om nei greit, du trenger ikke si han er syk i hodet eller dum?
Det finnes mere mellom himmel og jord enn mange trur
Jeg sjøl trur litt på sånt men har enda ikke opplevd noe av dette.

Back to TS: Det finnes jo folk som kan sjekke om det er noe unormalt i huset, men det er ikke noe vits hvis du ikke har opplevd noe sånt ca 2-3 dager.
Det må ha pågodt en stund
Hvorfor må det egentlig ha pågodt en stund? Kan ikke f.eks en snekker eller noe bare skjekke huset med engang? Kontrollere at vinduer er tette osv?
Sitat av Heiho Vis innlegg
Det finnes mere mellom himmel og jord enn mange trur
Vis hele sitatet...
Bevis det og vinn en million dollar.

Sitat av Heiho Vis innlegg
Back to TS: Det finnes jo folk som kan sjekke om det er noe unormalt i huset, men det er ikke noe vits hvis du ikke har opplevd noe sånt ca 2-3 dager.
Vis hele sitatet...
Tullball. Det finnes folk som tar seg fett betalt for å snakke deg oppetter munnvikene og bekrefte enhver paranormal mistanke du skulle ha, men som legger beina på nakken så fort du foreslår en enkel test for å bevise deres påståtte evner.
Sist endret av Provo; 23. februar 2012 kl. 20:24.
Prøv å sett deg i rommet og sentrer energiene, hold dama di i hånden, mens du tenner et lys. Pust dypt inn og se for deg en dame fra 1800-tallet gå inn i lyset. Virker hver gang
Har selv masse knirkelyder å metall klang i huset om natten å om dagene, folk som er på besøk hos meg er helt enig i at det må være noe eller noen i huset som fororsaker dette. det jeg vet, men ikke de er at det er sentral fyren.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Noe helt sjukt skjedde nettopp istad, jeg satt foran pcen, spilte the sims. Plutselig så jeg et spøkelse i spillet. Jeg er redd, kan dette være et ekte spøkelse som har kommet seg inn i pcen min?? Polterpc-spøkelse??