Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1606
Jeg byttet ut headeren på websiden min og ville vite hva andre personer syntes om byttet.

Skal jeg bruke den nye:
Ny Header
Eller den gode gamle:
Gammel Header

Lurte også på om jeg burde bruke introen?
Heisann!

Jo, den nye var ihvertfall bedre
Den gamle headeren har altfor lite luft rundt seg - var ikke behagelig å se på.
go team the new one

jeg er enig med croyfer men den nye er for uferdig syns jeg
Enig med deg ztaale... Jeg likte den nye headeren best, men jeg føler den er litt tom... ikke helt ferdig... Noen ideer på hvordan jeg kan gjøre den bedre?
Jeg likte også den nye best. Fikk en liten "Fjær" følelse av bakgrunnen
Den nye var bedre, men det er kanskje lurt å droppe bevel, emboss og outer glow?
Hvis jeg fjerner outer glow vises ikke teksten godt nok... bevel & emboss er desverre allerede rasterized.
Jeg liker også den nye best. Textoutline, mangel på antialiasing og generelt bruken av turkis på den gamle er vond
jeg er enig med DarkRaven som er enig med ztaale som er enig med Croyfer som er enig med DarkRaven (i og med at du bytta) i at den nye er bedre..

men for å ikke bare komme med usakeligheter - dropp introen, og gi sidene et navn a, ser veldig amatør ut med untitled-1
Sist endret av BuzzR; 6. oktober 2005 kl. 23:15.
likte veldig godt den nye
Den nye var best, men ikke perfekt. Fjern "splash-screenen" fra siden din. Den er fullstendig intetsigende...og lite pen
Fyttirakkern, tror serveren min hadde tatt selvmord om jeg lasta opp noe sånt... Forresten - begge de to der er bedre å lagre som jpg enn gif.

En ting jeg derimot funderer på... hva har du egentlig gjort selv på de hitman-renderne? Har du laget modellen, eller bare lånt den fra spillet, slengt inn i 3ds og trykka render...? Syns det virker litt snodig at resten stinker så til de grader, mens akkurat de tinga der er såpass bra...
fin den, men må si at den mister litt av den mekaniske følelsen som den har før den åpner, med den blå bakgrunnen
Edit: nå har jeg titta på helt feil link, er litt trøtt... men den nye er finere, syns fargene er litt blasse på den gamle
Sist endret av BigFigWasp; 7. oktober 2005 kl. 04:35.
Ja, den nye headeren var finest i mitt syn.
Når det kommer til introen hadde det ikke gjort meg noe om du fjernet den, da jeg egentlig ikke liker for mye unødvendig ekstra på nettsider.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av DarkRaven
Hvis jeg fjerner outer glow vises ikke teksten godt nok... bevel & emboss er desverre allerede rasterized.
Vis hele sitatet...
Da er det jo ikke verre enn å starte fra scrach vet du.
Opprinnelig skrevet av BuzzR
men for å ikke bare komme med usakeligheter - dropp introen, og gi sidene et navn a, ser veldig amatør ut med untitled-1
Vis hele sitatet...
OK jeg dropper introen... untitled-1 har jeg bare ikke gidda å gjort noe med...

Opprinnelig skrevet av Kakcoo
Da er det jo ikke verre enn å starte fra scrach vet du.
Vis hele sitatet...
hehe jaja men det ble ikke noe kult/bra/pent resultat ut av å fjerne bevel emboss og outer glow...
Da ville jeg faktisk ha starta HELT fra scratch... ny ide og alt.
Skal jeg være ærlig, var begge skikkelig stygge. Klarer liksom ikke å si at en av dem var bra uansett.
Gjør som atomet sa.
jeg ville ikke brukt noen av de to headerne, de var fryktelige.
▼ ... over en uke senere ... ▼
bannern passet ikke til designet i de hele tatt. Var rett og slett ikke noe fin, men du, er de du som har designet den siden der eller? bare lurer..
Du er min venn
niigu's Avatar
Ganske enig med Tierra jeg. Saken er at du bruker altfor masse av klisjé-effektene som ps serverer nybegynnerne.
▼ ... over en uke senere ... ▼
likte den sye best jeg, den så mer proff ut enn den gamle =)