Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 890
Så det jeg lurer på er om det finnes en tweak på Cydia som gjør at man kan bruke andre knapper som sleep-button, f.eks trykke på begge volumknappene samtidig. Jeg har på en måte klart det med Activator, men det eneste jeg kan gjøre er å locke den, ikke f.eks skru den av osv. Noen som vet om noen tweaks som kan gjøre dette, og vil dette også kunne skru på iphonen når den allerede er av?
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Tror nok dessverre ikke dette finnes, spesielt det med å skru den på når den er . Eneste alternativ er som du nevner activator, og ikke skru den av. Hvis den dør (tom for batteri etc.) så sett den til lading, og vent til den skrur seg på selv.
Trådstarter
Sitat av Bea Vis innlegg
Tror nok dessverre ikke dette finnes, spesielt det med å skru den på når den er . Eneste alternativ er som du nevner activator, og ikke skru den av. Hvis den dør (tom for batteri etc.) så sett den til lading, og vent til den skrur seg på selv.
Vis hele sitatet...
Ok, skuffende Vet det at man kan sette den til lading så skrur den seg på, men jeg vil gjerne starte den i safe-mode og force restart osv. Men takk for svar i alle fall!
Du har mulighet til å skru av mobilen ved hjelp av f.eks SBsettings. Der har du reboot, shutdown, safemode og respring.
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Du har mulighet til å skru av mobilen ved hjelp av f.eks SBsettings. Der har du reboot, shutdown, safemode og respring.
Vis hele sitatet...
Jepp, bruker det Tenker helst når den allerede er av egentlig. Ofte stucker den seg med svart skjerm, uten noe respons, da hadde det vært greit. Men takk for svar
Sitat av EitZey Vis innlegg
Jepp, bruker det Tenker helst når den allerede er av egentlig. Ofte stucker den seg med svart skjerm, uten noe respons, da hadde det vært greit. Men takk for svar
Vis hele sitatet...
når den er lås? har du prøvd å resette hjemmknappen?