Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1316
Jeg skulle laste ned et foto-redigeringsprogram som heter UFRaw. Men under installeringen kom det opp at det ikke kunne installeres, da fil.......... mangler på datamaskinen. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal få denne filen på maskinen min. Jeg kan jo søke den på nettet, men ikke sikker hva jeg da skal foreta meg videre ?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Står det noe om hva denne, filen heter?
Trådstarter
92 0
Den heter : jpeg62.dll og jeg klarte å finne den og lastet den ned, da skulle den være i maskina, men nei når jeg prøver å installere dette programmet igjen, kommer det nok en gang opp at jpeg62.dll mangler. Hvorfor det vet jeg ikke ?
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Hvor har du lagret jpeg62.dll?
dll filer skal plasseres i mappen det "hører til"
Sist endret av KjemikalieX; 29. mars 2013 kl. 14:56.
Trådstarter
92 0
Jeg lastet den ned og da ligger den under nedlastinger. Jeg lurer på om jeg må legge filen en annen plass, men hvor ?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Legg den i system32 så skal alle programmer finne den. Spørsmålet er om du trenger noe mer. Står det noe der du fant programmet om det er avhengig av noe, f. eks et jpeg library?
Trådstarter
92 0
JEG GREIDE DET. TAKKER
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Supert at du klarte den, men er også veldig fint hvis du skriver her hvordan du fikk det til å fungere. Slik kan du hjelpe andre med det samme problemet som kommer hit via Google ol.
Trådstarter
92 0
Ja, jeg begynte med å søke filen ved å google den på nettet, da jeg fant den lastet jeg den ned, under nedlasting åpnet jeg mappen med fil og da kopierte jeg filen, så åpnet jeg PCn og leiter etter CWindows\System32 , ved at jeg trykket på stasjon C, og så Windows, og så fant jeg System32, som jeg trykket på, så var det bare å lime inn filen der, på vanlig vis, da var det hele gjort, men en ting, jeg vet ikke hvorfor det akkurat er CWindows\System32 jeg skal lime inn filen, bare hørt det, men det er kanskje andre som kan svare på det ?
Fordi det er der dll-filene hører hjemme, så er bare der windows automagisk sjekker om dem er.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Når et program leter etter en fil med en relativ bane prøver det først å lete i samme mappe som det selv ligger i, hvis den ikke finner filen der leter den videre i mapper som er i path, deriblant system32.