Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8643
Hardcore: visst faen.. HAHAHA!!! Jævlig genialt Men tviler på at ryktet ditt blir så jævlig mye bedre
Sist endret av Tensor; 20. oktober 2007 kl. 18:38.
Slangen ville blitt stoppet av posten.

Jeg skyter for alt, så ikke spør meg. Men det han andre sa om å banke deg med vitner for å le deg ut er det som garantert ville skjedd om du gjorde det til noen andre.
Sist endret av rocleverenda; 20. oktober 2007 kl. 23:19.
rocleverenda: man ville vanligvis ikke sendt den via posten though, bare tatt den i postkassa sent på kvelden eller veldig tidlig om morgningen.

As far as it goes to the trådstarter: Man gjør det bare verre for seg selv hvis man gjør noe slikt uten å leve opp til det og være sikker på at man kan det. Spessielt når personen vet hvem du er.. Er man en dealer, shitkid og småkriminell så blir man ikke skremt av slikt.
Det går ikke, du får ikke tak i noen giftslange i norge borsett fra huggorm, og den tror jeg ikke jeg hadde tatt seriøst nok.

Ring mammen hans og si at han har en pistol under hodeputa.
knert bikja hans med en haglepatron,jernrør og hammer og legg ved en tom postitlapp
send bare den daue slangen. drit i lappen. vent 2 dager, gå på døra hans med en flådd kanin i neven, en vinkelsliper i den andre, og spør om du kan få tilbake slangen din. (eventuelt spør om å få låne litt strøm) vær velkledd, dog blodig- takk pent, så går du der ifra. neste gang du ser han så hilser du hyggelig, og later som ingen ting. eventuelt prøv å slå av en prat, bli bedre kjent.

Garanterer deg at du får være i fred

det enkleste å skade ved ett menneske er psyken. akkurat som han gjør med deg. Istedet for å ty til tysting, slagsmål, mobbing osv. finn på noe sprøtt. han er sprø, du får gjøre noe så gjør at han synes du er sprøere. og uansett hva du gjør, lat som det er heeeeelt normalt for deg. ikke stress. god tid. tid er det beste du har om du først har fått foten inn i hodet på en jævel.
Sist endret av Onkel Smågodt; 21. oktober 2007 kl. 07:21.
Sitat av Onkel Smågodt
send bare den daue slangen. drit i lappen. vent 2 dager, gå på døra hans med en flådd kanin i neven, en vinkelsliper i den andre, og spør om du kan få tilbake slangen din. (eventuelt spør om å få låne litt strøm) vær velkledd, dog blodig- takk pent, så går du der ifra. neste gang du ser han så hilser du hyggelig, og later som ingen ting. eventuelt prøv å slå av en prat, bli bedre kjent.

Garanterer deg at du får være i fred

det enkleste å skade ved ett menneske er psyken. akkurat som han gjør med deg. Istedet for å ty til tysting, slagsmål, mobbing osv. finn på noe sprøtt. han er sprø, du får gjøre noe så gjør at han synes du er sprøere. og uansett hva du gjør, lat som det er heeeeelt normalt for deg. ikke stress. god tid. tid er det beste du har om du først har fått foten inn i hodet på en jævel.
Vis hele sitatet...
Joda.. dette hadde vært riktig hvis han ikke hadde vært druggie og kriminell!

'Garanterer deg at du får være i fred'

Etter å ha kommet opp med en flådd kanin på døra, hva faen tror du a? At han bare kommer til å stå der neste gang han ser deg? Han kommer til å knuse trynet ditt nettopp pga. av at du kom opp med en flådd kanin på døra.. Han blir sikkert bare overasket akkurat i det det skjer, også går det opp forn og knuser trynet på'n..
Kriminelle småskurker og druglords er ikke dumme i huet hvis du tror det, veldig mange av de er kaldblodige jævler som ikke tenker fordi de har stappet i seg så mye dritt av piller og shit så de bryr seg ikke om småtteri som det der..

Det beste er å ignorere jævelen, ikke vis at du er redd for'n.. Ikke snakk med'n, bare gå, ikke se på han, ikke si noe tilbake hvis han kommer med bemerkninger. La han fare sin egen vei og finne noen som faktisk bryr seg om det han gjør..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Få andre til å gjere jobben for deg. Som enkelte har sagt, tips politiet om ulovlig våpen, og dei han skylder penger om kor han kan nås åleine. Evt. bli halvvegs kjend med dei han skylder penger og reis ilag med dei når dei skal ta han. Om dei er meir badass enn han og han frykter dei, vil han antakelig ikkje kødde meir med deg. Om du går etter han åleine vil det antakeligvis berre ende med at du enten går for langt (du blir tatt av politiet etterpå), eller at han ikkje blir skremd, men berre forbanna (du får juling eller det som verre er).
Sist endret av TrakTord; 6. oktober 2008 kl. 10:46.
Hvor mangen ganger skal voldsepisoder skje, før vi forstår at det ikke er veien
å gå? Trodde da litt fler av dere med freaks hadde forstått såpass.

Jeg stemmer for at du driter i slangen, balltre og whatsoever.
Hvorfor tar du ikke bare en prat med han? Ring han, og si du vil prate med han.
Spørr han hvorfor han er så frekk for tida etc? Er ikke verre.
Om han fortsetter å er frekk, send inn en politianmeldelse på colten som ligger under senga hans.

Vold avler vold.
2 løsninger

1. spioner på fyren å tyst til purken hver gang han får inn nye varer, kommer til å ende opp med en helvetes gjeld, fulgt av juling av bøse torpedoer

2. mens han står på ''selgerhjørnet'' sitt kommer du snikendes eller syklendes forbi med ett balltre å knekk føttene på han å løp videre, ikke gi fra deg noen tegn på at det er deg som gjør dette.
dagen etterpå labber du forbi han, å wips, han kan ikke jule/true deg og ræva di er reddet for to uker fremover. gjenta dette tre ganger å mot slutten har han sikkert enten flyttet, sluttet dealinga eller blitt så psykisk nedbrutt at han ikke tør en dritt

Sitat av OoM
Om han fortsetter å er frekk, send inn en politianmeldelse på colten som ligger under senga hans.

Vold avler vold.
Vis hele sitatet...
kanskje du ikke har fått med deg dette, men TYSTING AVLER OGSÅ VOLD
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tror jeg hadde ledd. Jeg visste du var redd for meg og at jeg kunne ta deg. En liten giftslange i posten tror jeg nok ikke jeg hadde blitt redd for i hele tatt. Tror jeg kunne blitt mindre redd i grunn av patetiske forsøk på å skremme meg.
jeg hadde blitt sint for a du drepte det stakars dyret, så hadde jeg banka deg neste gang jeg så deg.
Jeg hadde fiksa meg en batong og knust trynet ditt
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Jeg hadde tatt livet av meg.
Mange tøffinger her inne! Takk og lov for at de bare er store i ord og liten på jord, ellers hadde dette landet vært føkt.

Gå til politiet, mann! Forklar de at fyren er ute etter deg, at han er ustabil (driver med dop) og at han er bevæpnet. Og, som du selv sier, at du er redd fyren.

Så lenge du er redd han, nytter det ikke å late som om du ikke er det. Hvis det var jeg som var ute etter deg, og jeg VISSTE at du var redd meg, og hvis jeg VISSTE at jeg lett kunne ta deg så hadde den slangen vært dråpen som fikk begeret til å renne over for min del. At du i det hele tatt vurderer noe annet enn politi får jo deg til å fremstå som en dum person med lite selvinnsikt.

Gå til politi, og slutt å se på filmer.
Idé: istedenfor slangen, følger du etter ham med et våpen a la softgun\paintball\luftgæver og gjemmer deg et sted du vet han kommer. Så peprer du han bakfra uten at han ser hvem du er.
Enkelte folk er syke. Da har du valget; politiet, flytt eller vær syk selv.
Tips: (necro - dead body disposal)
http://www.youtube.com/watch?v=gw3vfLCPZk8

Men man bør ikke true eller skade. Da bare fortsetter det.
Sist endret av snixz; 28. november 2008 kl. 22:13.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadde mottatt det som provoserende og dratt ut å banket dritten av deg.. politiet hjelper deg ikke med en dritt uansett..du må bare skaffe deg respekt. han der høres føkkd ut uansett.. så hvis jeg hadde vært deg hadde jeg tatt han aleine
Tatt turen til polisen for eventuelle fingeravtrykk.
Sist endret av Centurius; 6. desember 2008 kl. 08:18.
må ikkje vere ein pyse spør politiet om du får bære våpen for å beskytte familien hvis det sjer noko og la politiet undersøke.