Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2052
Hallo Fellow Freak.
http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2008/06/19/1213892546596_355.jpg

Ja vi har lenge ventet på at Guns n' roses skulle slippe ut noe nytt.
Og nå Onsdag den 19.06.2008 fikk vi en smakebit på hva vi kan vente oss.
Siden 1994 har Guns 'n Roses jobbet på dette "mesterverket" som Axl kalte det, desverre er ikke alle enige. Albumet «Chinese Democracy» har så langt kostet mer enn 13 millioner dollar, noe som gjør det til det dyreste ikke-utgitte albumet noensinne.

Sangene som er sluppet er ikke ferdige versjoner, men vi kan fort høre om det er "hits" eller "shits".
http://metalarea.org/covers/19df6f5a1e158a5a2b4484f84110c7c9.jpg
Selv så likte jeg de gamle sangene best, Axl Rose burde nok holdt seg vekke fra mikrofonen spør du meg. Men men, noen av sagene var jo bra iallefall.

Guns n' Roses har virkelig ikke noen "Roser" i denne tidlige releasen. Men jeg tror nok ikke dette er enden på Axl og Guns n' Roses.

Sangene som sålangt er og finne er :

'Better'
'The Blues'
'Chinese Democracy'
'Madagascar'
'IRS'
'There Was A Time'
'Rhiad And The Bedouins'
'If The World'
'[Untitled]'

Dagbladet likte tydligvis ikke alle sangene til Guns n' Roses. Noe jeg tror vi alle er enige om at er riktig.

Les kritikken:
http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/21/538829.html

Jeg vil si at min konklusjon på sangene som har kommet ut, ikke var noen spesielle Roser, men hva kan vi forvente Axl er ikke like ung som før.

Hold deg oppdatert :
http://www.nme.com/blog/index.php?bl...&c=1&tb=1&pb=1
Alt annet enn fantastisk = epic fail
man vil ikke bli husket som "mannen som brukte 14 år på å lage ei middelmådig plate" for å si det sånn :-)

Chinese Democracy er musikkverdens Duke Nukem Forever.
Har mine tviler på dette albumet. Tingen er (mener jeg) at musikken aldri blir bedre. Ta f.eks norske TNT som eksempel: Den gamle musikken deres er helt konge i forhold til den nye og nyere album.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Tingen er at det bare er n'Roses på denne platen. Alle Guns-a er vekke. G'n'R uten Slash er omtrent som Elvis uten Elvis.
Jeg tror helt ærlig at plata aldri kommer til å komme ut.
Mest sannsynlig blir Axl en kuk igjen, og sparker hele bandet once upon a more...

Det sier jo litt at Dr. Pepper vil gi en flaske med den forferdelige brusen til alle i USA om plata kommer i løpet av 2008..
Logic's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av Duckyuck
Jeg tror helt ærlig at plata aldri kommer til å komme ut.
Mest sannsynlig blir Axl en kuk igjen, og sparker hele bandet once upon a more...

Det sier jo litt at Dr. Pepper vil gi en flaske med den forferdelige brusen til alle i USA om plata kommer i løpet av 2008..
Vis hele sitatet...
Axl Rose har jo jobbet på denne platen lenge. Ja i 2006 sa han at den kom ut, men nå er jo sangene mer eller mindre ferdige. Tviler på at de driter i og sende albummet ut etter og ha brukt 13 millioner dollars på et uferdig album.
Dr. Pepper sa det som en spøk, at vist Guns n' Roses sitt nye album kom ut før 2008 var omme ville de gi hver borger en Dr.Pepper. Det kommer nok til og bli dyrt, men tviler på at de gir det
Sitat av Dev
Tingen er at det bare er n'Roses på denne platen. Alle Guns-a er vekke. G'n'R uten Slash er omtrent som Elvis uten Elvis.
Vis hele sitatet...
Du tok orda ut av munenn min. Kunne ikke vær mere enig.
Axl burde ikke kalle bandet Guns n' Roses lengre da alle har gått over til Velvet revolver

Og det albumet tror jeg aldri jeg kommer til å kjøpe. Det er liksom ikke noe GNR lengre.
Axl Rose må være verdens største flopp og det er jo tortur å høre knarken synge.Jeg sier ikke mer.
Fyren har definitivt ikke samme stemmen lenger, men han kan fremdeles synge.
Og etterhvert som tiden går, tror jeg at mye av den råheten i stemmen hans vil komme tilbake.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gikk inn på en nettside da jeg så dette :

Guns N' Roses - Chinese Democracy | CD
£9.99 Free Delivery
Pre-order. | Due for release on 24/11/2008

Er dette en release dato eller noe ?
Sitat av Logic
Guns n' Roses har virkelig ikke noen "Roser" i denne tidlige releasen. Men jeg tror nok ikke dette er enden på Axl og Guns n' Roses.

]
Vis hele sitatet...

hva mener du, dette er ikke guns n roses det er bare axl og masse duster

mener at grunnen til at det tok 13 år å utgi albumet er fordi axl viste at flammen forsvant med slash izzy duff og gjengen og han ville holde på ''gloen'' så lenge som mulig selv om flammen slokket for lengst

dette er ordene til en diehard guns fan(sjekk signaturen)
Sist endret av mr.kilmister; 6. oktober 2008 kl. 16:31.
[quote=Duckyuck]
Mest sannsynlig blir Axl en kuk igjen, og sparker hele bandet once upon a more...

Det sier jo litt at Dr. Pepper vil gi en flaske med den forferdelige brusen til alle i USA om plata QUOTE]kommer i løpet av 2008..[/


axl rose var en kuk den dagen han ble født, og er en kuk den dagen han dør, men det jeg liker med han er det at han vet det selv, han er seg selv, uforandret av journalister, damene, gutta i bandet, managere osv.
[quote=mr.kilmister]
Sitat av Duckyuck
Mest sannsynlig blir Axl en kuk igjen, og sparker hele bandet once upon a more...

Det sier jo litt at Dr. Pepper vil gi en flaske med den forferdelige brusen til alle i USA om plata QUOTE]kommer i løpet av 2008..[/


axl rose var en kuk den dagen han ble født, og er en kuk den dagen han dør, men det jeg liker med han er det at han vet det selv, han er seg selv, uforandret av journalister, damene, gutta i bandet, managere osv.
Vis hele sitatet...
Axl Rose er genial. Ikke argumenter med at han sparket bandet. Du vet tydeligvis ikke hvorfor han sparket de fra bandet
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jauda, CD-en kom ut i går eller i dag. Noen som har hørt den?
Er den noe bra?
http://www.myspace.com/gunsnroses
Her kan man høre ett utvalg av låtene.
Hører nå på låta som ligger øverst (tror det er chinese democracy) og det første som slår meg er at dette er ei skikkelig kul låt! Kule riff og tildels kul vokal, men hvor er G'n R? Dette høres hverken ut som Axl eller noe av Guns i det hele tatt. Greit nok, mannen står på egne bein og har ingen av de gamle gode igjen, men alt er jo borte! Dette høres for meg mer ut som noe Ozzy kunne kommet ut med. Bare med en anstrengt James Hetfield-lignende stemme.

Får vurdere om jeg kjøper denne plata etter å ha hørt flere låter, men kommer til å slite med å plassere denne sammen med resten av Guns 'N Roses-skivene.
Guns n' Roses Chinese Democracy manglet alt unntatt vokalisten.
Siden jeg er veldig glad i Guns n' Roses så skal jeg ligge dette albummet så langt inne i skapet jeg kan rekke.
Egen karakter: 2/10.
Anbefaler ikke at Guns n' Roses fans hører dette, endrer helt det perfekte bilde jeg hadde iallefall av bandet.
jeg er ingen stor Roses fan, men må inrømme at dette slett ikke er så ille som jeg hadde forestilt meg. Det er kule riff og god vokal, kunne kanskje vært litt mer trøkk enkelte steder på et par av låtene, men virker gjennomført.
Det burde den jo kanskje være, har de ikke holdt på med plata siden 1991 eler noe?
Sitat av Machintorsk Vis innlegg
jeg er ingen stor Roses fan, men må inrømme at dette slett ikke er så ille som jeg hadde forestilt meg. Det er kule riff og god vokal, kunne kanskje vært litt mer trøkk enkelte steder på et par av låtene, men virker gjennomført.
Det burde den jo kanskje være, har de ikke holdt på med plata siden 1991 eler noe?
Vis hele sitatet...
De har holdt på med albumet siden 1994. Men allikevel har de gitt selve albumet så mange nye twister på sangene at det ikke er Guns n' Roses lengre.

Det er som AC/DC Black Ice. Noen av sangene er 'kule' men de er ikke det samme. Minner mer å mer om den nye dritt rocken hvor de kule kidsa synger om problemene sine.


Men ja, alle har sine egne meninger. Om du velger å like dette albumet så er det jo selvfølgelig positivt. Men jeg holder iallefall med mine gode minner om bandet, å velger boikotting av at dette albumet engang var lagd .
Albumet er helt greit.
Mest fordi Buckethead er lead guitarist på dette albumet, siden de fleste sangene på dette albumet ble spilt inn mens Buckethead var med i Guns.
Men noe mesterverk er det ikke ;D
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Axl er jo en stor del av gnr! men han kan ikke kalle seg det alene. Er jo ikke bare slash som mangler. Savner izzy stradlin nesten like mye. Det var han som skrev det meste til gnr.

Først så blir albumet etterlengtet i 14 år. Og når det kommer ut, blir det slaktet fordi det tok så lang tid.

Guns blir aldri det samme, men all respekt til axl rose!
Jeg synes plata er bra, og hører på det den dag i dag.