Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2444
http://www.fsre.nl/ (Free Spore/Seed Ring Europe)

jeg ville bare informere folket om en utrolig grei nett-side til dere som er på jakt etter div psilocybin-holdige soppe-sporer, opiumsfrø, malurtfrø, div. daturafrø, nikotinplantefrø morning glory, div. DMT holdige planter bla. dimita hostillis osv.

Free Spore Ring Europe(http://www.fsre.nl/)

denne siden fungerer sånn at man sender en euro(som brukes til porto) og en liste med 3 til 5 typer sporer som er på ønskelisten din (lagerlisten finnes på siden dems) i en uforseglet konvolutt merket med ditt navn adresse land osv, i en konvolutt merket adressen de sin som er:

FSRE
Postbus 98
6600 AB WIJCHEN
Holland


så sender de deg sporene/frøene i konvolutten inni merket med din adresse så mottas denne i posten etter 4 dager(i mitt tilfelle)


den mest brukte metoden for å avle soppene er PF-Tek,
dette er ikke en dyr prosess, tingene du kjøper er mest engangskjøp som akvarievarmer, plastesker, trykkoker(kan erstattes med kjele og lokk) men for bedre instruksjoner anbefaler jeg mentalmelts tråd Guide: Kultivering av Sopp som ligger i utvalgte emner

nettsiden går rundt ved donasjoner, så når du har avlet frem en runde sopp eller datura osv. så send inn noen sporer for å utvide ''ringen'',men dette er definitivt ikke ett krav

soppesporer er overhodet ikke ulovlig, fant faktisk ikke noen lover om dette på lovdata.no(etter enn kjapp titt) men for dere som har litt toller-noia så anbefaler siden dere å skrive MeneerCactus/Eric som returadresse, ikke FSRE dette er mye mer diskret

Free Seed Ring Europe (http://www.freeseedsring.org/)

dette er siden for deg som vil avle noen intressante planter bla div. datura, div. DMT, opium, malurt, tobakk osv.
hjulene på denne siden spinner på samme måte som spore ring, via donasjoner.
er noen ulemper med denne siden som
- de sier at alle som bestiller de sine frø må sende tilbake like mange frø som de mottok men tviler på at man får masse torpedoer på nakken hvis ikke
- koster 4 euro(5 USD) for en pakke frø, men her kan du bestille flere pakker som man ikke kan på spore ring men det koster 4 euro pr pakke dvs. feks. 3 pakker 12euro
- frøinnholdet i pr pakke varierer

for oversettelse av vitenskaplige navn som er på plantene som feks.
Artemisia absinthium er malurt så er http://www.wikipedia.org/ en god venn, ellers kan du spør i denne tråden




håper dere tar nytte av denne tråden


mr.kilmister
Sist endret av mr.kilmister; 3. oktober 2008 kl. 03:30. Grunn: la opp linker
takk for bra tråd, jeg er sikker på at mange vil bruke dem!

Men er ikke sikker på om denne tråden er lov...?
vet ikke om det strider mot reglene, er jo kun teoretisk informasjon, ingen oppfordringer noen steder på den

og sist men ikke minst så er både soppsporer, malurtfrø, opiumsfrø daturafrø (correct me if im wrong) lovlige så dette er ikke en tråd om ulovlige substanser, bare om botanisk og mycologisk kunnskap
mener det ikke er lov å impotere sporer eller noen slags frø. Du må ha tilatelse til å impotere normale blomster frø. Men correct me if im wrong.
nei planter eller urter er ikke lov, men har ikke lest noe om sporer og frø(er ikke sikker)
noen som vet?
Jeg ble kontaktet av politiet når jeg prøvde å innføre frø. Det er ikke lov å innføre frø pga. at man ikke vil ha planter som ikke hører til i landet.
I utgangspunktet kreves det sunnhetssertifikat fra Mattilsynet på alt som tas inn av frø, uavhengig om det er ringblomst eller malurt, ja.
Akkurat sporer husker jeg ikke, men tipper det er det samme her. Kan høre med FleinOve.
Har sett p[ forumet et sted at det er lov med sporer ja, fordi det ikke inneholder psilocybin enda... Eller noe annet ulovlig for den saks skyld... men hvis du leser på siden til fsre.nl kan du merke konvolutten med noe annet eller no slik at du ungår politiet trur jeg. Du kan i værste fall nekte for det hvis politier spør... "jeg oppfordrer selvsagt ikke til og bestille derfra"
sitat: første post

soppesporer er overhodet ikke ulovlig, fant faktisk ikke noen lover om dette på lovdata.no(etter enn kjapp titt) men for dere som har litt toller-noia så anbefaler siden dere å skrive MeneerCactus/Eric som returadresse, ikke FSRE dette er mye mer diskret


ja skrev dette i 1 post

hvis tollerne ringer å spør hva sporene skal brukes til, så er det bare å svare at de skal til mikroskopisk bruk