Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 4920
Sitat av Nootropics Vis innlegg
Hva tenker du om L-theanine?
Vis hele sitatet...
L-theanine var et av de første kostilskuddene jeg brukte som faktisk ga meg betydelig effekt på både fokus og for å roe ned mild/moderat stress, og bruker det regelmessig, men skal innrømme at jeg ikke bruker det like ofte som før
Trådstarter
72 3
Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Daglig:
Omega 3
B-vitaminkompleks
ALCAR
Lions mane
*Alpha GPC
*Uridine (*= den såkalte "mr.happy stack")
D-vitamin om vinteren, betakaroten om sommeren.
ZMA

Har i tillegg mye annet jeg bruker ved behov. Det viktigste er uansett et sunt kosthold, mental- og fysisk aktivitet samt nok søvn.

I en nylig tråd skriver TS dette:

Dette forklarer din dårlige libido - begynn med å få orden her. Maca kommer ikke til å hjelpe mye hvis formen er elendig.
Vis hele sitatet...
Hvilket inntrykk sitter du igjen med av Lions mane?

Sitat av 3mma Vis innlegg
L-theanine var et av de første kostilskuddene jeg brukte som faktisk ga meg betydelig effekt på både fokus og for å roe ned mild/moderat stress, og bruker det regelmessig, men skal innrømme at jeg ikke bruker det like ofte som før
Vis hele sitatet...
Takk!

Har hørt det samme, gir det nok et forsøk.

Men leser om at det kan påvirke libidoen negativt? Mer usikker hvilken sammenheng det er der.
Sist endret av Nootropics; 20. mai 2022 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.