Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1025
Hey hey, til å begynne med: har i det siste sakte men sikkert bygd opp en toleranse på forskjellige opioider, har ett lite lager med benzo men rører de ytterst sjeldent.

Hadde en opplevelse i går der eg endte opp med å ta 4mg rivotril og 5-6 mg xanor samtidig som jeg drakk noen få rolige pils, men følte meg fortsatt ekstremt rastløs (litt som når man har ligget syk i 2 uker type rastløs)..

Skyldes dette milde abstinenser fra opioidene mon tro? Har ingen andre symptomer enn ekstrem rastløshet, restless legs typ.

Anyways, har 50 mg oxy igjen som jeg har spart (2 dager siden tok jeg 50 mg oxy og 600 mg tramadol som ga en fin rus).

Siden jeg ikke har tramadol for hånd, kunne jeg blandet oxy'en med litt benzo for mer effekt?

Har vert opp i 80 mg oxy uten effekt på slutten av en speedkule, jævlig irriterende bortkasta, tror dere dette økte toleransen min selv om ikke ga effekt pga speeden?

Takk på forhånd.