Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2467
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei, jeg skyter skudd med speed på 05-06 opptil 6-7 ganger i døgnet, noen som vet hvor store skadevirkninger det kan ha over tid og er det noen som har erfaring av sammen bruk overtid?
Hvor lenge har du vært våken?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
sover sånn ca 2-3 ganger i uka
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje greit å gi kroppen en pause og la den få 7 ganger i uka i ett par ukers tid?
Tidlig onset Alzheimer's grunnet søvnmangel, psykoser, ødelagte årer, andre psykiske problemer osv.

Søvn og næring er de viktigste tingene for å leve et normalt liv. Prioritet det.
Dreiv på slik i et år ++ opplevde mer og mer vrangforestillinger paranoia hallusinasjoner i psykotiske symptomer. Gikk så mye ned i vekt at ingen av buksene mine passet lenger På slutten så følte jeg nesten ikke noe poeng med å få leve pluss at jeg aldri fikk noe nå god rus, jeg slet med å være rundt andre folk og ble deprimert + angstfylt.

Det var veldig vanskelig å komme seg ut av det på egenhånd men jeg klarte det til slutt og det tok et par tre måneder før jeg begynte å bli litt normal igjen. Nå er det et år siden og jeg har fast jobb har kontakt med gamle kjente og familie igjen og ting er blitt veldig bra.

Du burde absolutt slutte å ødelegge livet ditt og jeg ønsker deg lykke til
Sist endret av Bluesky_; 4. mai 2022 kl. 07:07.
Skal love deg at du blir RIMELIG kokt i toppen RIMELIG fort hvis du fortsetter slikt.

Og selv da når du slutter helt, vil det ta lang tid før du er 100% igjen.

Ta det fra en som tidligere snortet/droppet 1-1.5 i døgnet i et års tid. Det bobler fortsatt i skallen min til tider.
Sist endret av IW2022; 4. mai 2022 kl. 08:06.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må være ganske dårlig speed med slike mengder pr. døgn, men uansett er det for altfor mye - farlig. Nyrene går det mest utover, særlig ved uregelmessig spising og drikking. Du kommer deg ganske fort igjen hvis du slutter. Legg en plan med nokså faste rutiner og sunne måltider(mye grønnsaker og epler), drikk jevnt over hele dagen og kompenser for vanndrivende kaffe/te. Formen kommer kjappere enn du tror.
0.6*7=4.2 gram. Hadde du ikke vært dau da?
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var lik selv som 16-åring, vil anbefale deg å slutte før det går for langt og du risikerer en overdose (veldig sannsynlighet når du skyter fremfor å sniffe). Jeg vet det føles jævlig ut her og nå, men kroppen din kommer til å takke deg om noen år hvis du klarer å slutte. Du må bare komme forbi abstinensene og være motivert.
Sitat av 5FDP Vis innlegg
0.6*7=4.2 gram. Hadde du ikke vært dau da?
Vis hele sitatet...
Veldig vanskelig å dø av speed jeg kunne lett skyte 3g pluss på en dag med gateamf. Men de fleste tar ikke slike mengder hver eneste dag
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har brukt speed jevnlig i 10 år men ikke i så store doser som jeg bruker nå, spiser ganske bra, prøvde gå ned på dosene i dag, tatt 0, 3 isteden og syns jeg nesten fungerer bedre nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt speed jevnlig i 10 år men ikke i så store doser som jeg bruker nå, spiser ganske bra, prøvde gå ned på dosene i dag, tatt 0, 3 isteden og syns jeg nesten fungerer bedre nå
Vis hele sitatet...
Ja, less is more er vanlig for flere rusmidler, mest av alt MDMA.

Brukte selv ca 1-2g om dagen tidligere. Nå klarer jeg meg på 0,2 gjennom en hel dag.
Få deg litt søvn hver dag så går forbruket ned.(om du får sove da, når jeg skyter speed får jeg sove men ikke på andre inntaksmåter)
Å bare måke på gir ikke noe digg rus i lengden heller.. bare et helvetes psykisk kjør.. å ikke så fysisk digg heller..
Men bra du hvertfall har fått halvert dosene dine da.

Å Lykke til!
Vet åssen det føles
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har selv 20 års bruk bak meg og en stor andel av den tiden har jeg brukt nåla. Amfetamin er ikke så veldig giftig har jeg inntrykk av, men det kommer jo litt an på hvor du får tak i greiene. 0.5g * 6 er jo 3g daglig og det er omtrent det samme som jeg bruker - og jeg har brukt fast i flere år gjerne, sånn at jeg burde være godt vant til det nå. Det du vil få størst vansker med er vel psyken, for det kan være et brutalt stoff hvis man ikke er spesielt godt egnet for å bruke det - men det finnes mange som fint kan tåle store mengder over tid uten å falle inn i psykoser osv. Det andre er jo nyrene samt næring og vitaminer, så drikk masse vann eller saft (sitronsaft opplever jeg som lettest å drikke) og prøv å få i deg nok næring. Multivitaminer fungerer også fint sånn at du ikke får jernmangel eller noe annet, for det kan føles ganske jævlig om du opplever anemi - så vil jeg anbefale magnesium så du ikke opplever muskelkramper underveis.