Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3039
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor kan jeg bestille Puff bars som sender til Norge og er legit?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sannsynlig ingen steder.
Cigge eller ismokeking pleide å tilby puff bars om jeg husker riktig. Finner de ikke lenger, gud vet hvorfor...

De har andre engangs vapes men jeg kan ikke se for meg at de er noe vits å kjøpe rent økonomisk, og spesielt med tanke på miljøet. Men om du røyker og aldri har prøvd nikotin vape før er det vel en grei måte å prøve vaping på.

Anbefaler heller å kjøpe en pod vape. Caliburn G2 er en god pod vape for nybegynnere, veldig kompakt og enkel å bruke.

Har du tilgang på en fysisk vape butikk vil de som regel ha nikotin de kan blande for deg, du trenger bare å betale for juice siden de ikke har lov til å selge deg nikotin.

Alternativt kan du bestille 10ml nikotin salt med smak, eller investere i en flaskenikotin salt som du blander selv. Mange guides der ute for å gjøre det på en trygg og enkel måte. Du kan måtte betale fortolling, men du vil spare mye på å lage din egen juice uansett og det er selvsagt lovlig å importere. Lykke til!