Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1470
Anonym bruker
"Enig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som har erfaring med begge, hvilke av de er best til å ruse seg på? Hvilken får man lettest hallusinasjoner på?
Anonym bruker
"Enig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Også lurer jeg på om noen vet om stilnoct og Imovane kan tygges? (klarer ikke å svelge tabletter)
Imovane blir du rimelig fucked av. Jeg blir mye mer fucked av det en benzo. Ihvertfall hvis du drikker alkohol i tillegg.
Anonym bruker
"Enig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Imovane blir du rimelig fucked av. Jeg blir mye mer fucked av det en benzo. Ihvertfall hvis du drikker alkohol i tillegg.
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle litt om hvordan du opplevde den? Var det en bra rus? Fikk du hallusinasjoner?
Anonym bruker
"Halvfylt Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri prøvd Stilnoct, men ruset meg en del på imovane før. Litt vanskelig å beskrive, men er en type rus der du lett blacker ut og gjør mye dumt. Ganske likt benzo+alkohol igrunn.
Feil type dråger å ta hvis du er ute etter å hallusinere...
Blir sløv som faen i hodet og kroppen. Er sofadop. Får ikke noe halliser, men fort gjort å gjøre mye dumt
Begge er total søppel. Vil anbefalle på det sterkeste du holder deg langt unna begge
Jeg overdoste på stilnoct ei gang. Tok vel rundt 150mg totalt. Siste jeg huska var at jeg tok 20mg og gikk til sengs.
Våkna på sykehuset og trodde pleierene va flaggermusmennesker som hadde kidnappa meg og eksperimentert på meg.
En aen gang hadde jeg gått inn til naboen kun iført morgenkåpe og satt og gråt fordi broren min hata meg, så hadde jeg skjellt hu ut og gått.
Så det dritt preparatet der rører jeg ikke mer.
Immovane bruker jeg kun for å sove. Har vært oppi 30stk 7.5mg på de en kveld, men fikk ingen rus, kun forbanna for at jeg ikke fikk sova ��
Har brukt begge over lengre perioder(som medisin og rusmiddel) og synes effekten er så å si helt identisk.