Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5687
Skal på telttur med noen kompis og et par tabs, men er det noen som har noen tips til hva som er VIKTIG å pakke med?

Takk for svar!🥰
Sunt folke vett!
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Varme klær, godt humør. Pledd. Mat. Søppelposer til å plukke med dere søpla. Du vet. Det som trengs
Nok vann, om dette er noe som må pakkes.

Stalltips: når man tripper og får følelsen man gjerne får av at man mangler noe eller har lyst på noe er det alltid vann.
En bluetooth høyttaler og noe trippy musikk
Pakker alltid med liten en tom krukke til å bruke som askebeger sånn at jeg ikke søpler til skauen med sneiper. Og pledd. På syre og ellers er det kjekt å ha.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kart, fløyte tilfelle dere blir borte fra hverandre og er for trippa til å forstå mobilen.
Bare ikke driv å fløyt for moroskyld.

Myggspray, myggnetting, batteridrevet lommelykt eller lykt, om pæra er veldig lys ta med et tynt mørkere sjal dere kan legge over lyset for å få dempet behagelig lys i mørket. Flasker fullt med vann. Mat. Paracet. Dass papir. Søplepose.

Er du litt alternativ så ta med krystaller, lommekniv for å spikke deg en liten totempåle, spirituell tromme og chanting lydklipp fra YouTube, lagre noen videoer på forhånd med fete visuals ala sphongle - a New way to say hooray videoen på tubern. Ikke ta med skarpe bokser aluminiumsbokser med øl osv, hell det over på plast flaske og rydd opp etter dere. Husk på at søppelet deres kan ta livet av dyr som trasker fredelig forbi i eget nabolag dagen etter og sviner til naturen.

Trur jeg hadde tatt med en skikkelig spiritual lyd bok også og dykka ned i mens jeg kikka opp mot trekronene og så at allt var connected
Huske å ferdigrulle det man trenger av fjon, høytaler til musikk og så god utsikt over noe vann/daler som overhodet mulig uten at dere blir forstyrret av forbipasserende turentusiaster. Kanskje ta med noe molly også, hvis dere ikke har prøvd candyflip, et av de bedre kombinasjnene synes nå jeg. Greit og ha noen form for benzo liggende også hvis det skulle blitt litt mye for en av dere. Så slipper dere bli dratt inn i en "hjelpemodus" som kan ødlegge viben til venna dine og deg. Og sist men ikke minst er det alltid greit å ta med noe godt å drikke, energidrikker dere liker etc.

Ha det supert! Noe av det beste som er er å være ute i naturen på slike ting.
Sist endret av Rips1; 22. juli 2020 kl. 04:52. Grunn: Glemte en ting
Tepper, puter, sånne lyslenker på batterier og masse batterier evt glow sticks rundt plassen. Mat og andre viktige ting