Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2420
Halla, bare nysgjerrig på om det er noen freaks som skal på Hardcruise i år

Tror det blir ganske heftig, får håpe på bra vær

Aftermovie fra 2010

Facebook event

Det er fortsatt ledige billetter igjen!
det der ser jo bare helt jæverlig ut..
Fy flate det der så døllt ut.
Det der kan du gjøre på land og btw!
Haha, helt enig med de andre som har kommentert her. Det så virkelig trøtt ut...
swag
Ponyo's Avatar
Trådstarter
hehehe kan godt hende det blir det og
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Dropper det fordi det varer alt for kort. Hadde det vært lagt opp som en slags mini-festival med minst en natt hadde jeg gjerne vurdert det.
Så filmen og ble ærlig talt meget skuffet.
Viste den til nevøen min på 13, han synes det virket som tidenes fest.
Ikke at dette er noe for han, men tenker mer på generell erfaring innen festing.

Hvor mye koster det? Spør av nysgjerrighet, skal ikke bestille noe FYI
High Magus
10100's Avatar
Sitat av CH0KE Vis innlegg
Hvor mye koster det? Spør av nysgjerrighet, skal ikke bestille noe FYI
Vis hele sitatet...
Price:
Regular 600NOK + fee STILL AVAILABLE!
Early birds 500NOK + fee SOLD OUT!
Ehh nei. Så videoen, virka dødt.
Synes det så helt okay ut å være på fjorden en varm sommersdag med noen fete basslines på høytalerene.
Litt uenig med musikkvalget men, får da ikke være så kresen.
10 poeng for oppfinnsomhet. Blir ikke mer morro enn man lager sjæl.
Det der så helt sykt trashy ut. Spar heller opp litt penger, dra på en av de litt større festivalene i Europa.
trashy > kommersielt anytime
Sitat av OoM Vis innlegg
Synes det så helt okay ut å være på fjorden en varm sommersdag med noen fete basslines på høytalerene.
Litt uenig med musikkvalget men, får da ikke være så kresen.
10 poeng for oppfinnsomhet. Blir ikke mer morro enn man lager sjæl.
Vis hele sitatet...
Det pleier å være endel båtturer i oslo med div elektronisk musikk, så hvis man vil kan man lett slippe unna denne whitetrash hardstyle musikken.

Eks på et bedre alternativ: http://pub.ticketmobile.no/Events/21777/10432
Hadde jeg vært gammel nok så... Det så litt trøtt ut, men en chill tur på vannet med deilig hardstyle passer meg ypperlig :P Dette var jo riktig nok en aftermovie fra 2010 så musikken og steminga har vel forhåpentligvis endra seg litt

MEN det er jo klart at defqon ser 10 ganger bedre ut
Sist endret av jorwax; 25. juni 2014 kl. 01:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En liten jolle, totalt mangel på alkohol, kurrante artister i noen timer, 600 kr ?!?!?

Nei, ikke noe for min smak dette... Større båt, flere/bedre artister, lengre varighet, alkohol og annen morro, så hadde dette vært perfekt!