Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1215
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har kjøpt meg en kremsifon og 20 patroner med 8 gram lystgass i hver. Er det noen her som har erfaringer med dette? Det jeg planlegger å gjøre er å fylle opp en patron i 0,5L flasken min og fylle den ut i en ballong. Deretter tenker jeg å puste dypt ut, og dra inn så mye av luften jeg klarer og holde den i 10 ish sekunder og puste ut. Dersom jeg ikke får med meg all luften på første trekket går jeg bare direkte på trekk nummer to etter et pust med vanlig luft. Virker dette som en fin måte?

Del gjerne erfaringer, tips og råd.

På forhånd, takk.
Hørtes bra ut. Bare husk å få tømt lungene skikkelig og fylt opp igjen med luft mellom hver gang. Og gjør det helst sittende da balansen kan bli skikkelig dårlig. Hadde en gang i tiden en slik kurv man har blader og slikt i som avgikk med døden etter jeg ramlet over den etter et magadrag lystgass. Kos deg, men ikke overdriv!
Vær ekstremt forsiktig med dette, er ikke lenge siden en kar la ut på forumet her rett etter at en kompis omkom fra N2O patroner. :/
Ikke ta mange patroner etter hverandre..
Kjenner folk som har blitt lam i foten av dette
Ble dritskuffa når jeg prøvde lystgass. Prøvde mens jeg rullet på emma. Er jo knapt merkbart. Kanskje noen som er 15 år og aldri har prøvd skikkelig rus kan like dette, men jeg synes det var totalt ubrukelig.
Jeg ble overrasket over hvor mye det smalt til meg. Var en veldig flyktig og kort følelse med bismak av at det man holder på med er farlig
Dere gjør lystgass feil. Problemet er at dere ikke er på psykedelika før dere tar dere en ballong. If you know, you know. Ikke kast bort pengene deres på å ta det edru/full/på mdma etc, det er en tam og kjedelig opplevelse, ikke verdt det.
Aldri ta mer enn en ballong før du puster luft igjen. Det er noen her inne som nylig mistet en venn. Mange pusher grensene og holder pusten så lenge de kan, før de tar en ny ballong. Og tar du da kanskje to... Eller tre ballonger etter hverandre uten å puste i mellomtiden så kan du selv tenke deg hvor lenge hjernen er uten oksygen.
Ikke vær idiot, få opp oksygen prosenten i blodet mellom hver ballong, det er nok det VIKTIGSTE tipset du kan få. Og helst ikke stå, men ligg, om mulig. Faller du over ende mens du er borte kan hva som helst skje.
Sist endret av Mokkasinen; 2. november 2021 kl. 15:15.
Anonym bruker
"Hatsk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg var ballong og mdma en wow opplevelse. Men ja edru/full/fjern det er for meg bortkasta ballong. Psykedelica og mdma er de eneste gangene jeg ville tatt ballong.
Anonym bruker
"Fiendtlig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lagra dette fra en annen tråd for tenkte det kunne bli bruk for

" Risikoen for plutselig død kan være relativt stor, svarer eksperten videre"

https://www.abcnyheter.no/nyheter/he...orske-butikker

"Politiet med advarsel: Livsfarlig trend blant de unge – kan være dødelig"
"Det er som en veldig rask kvelning. Deretter utløser du stresshormoner, noe som fører til et enormt adrenalinkick. Dette kan igjen forstyrre hjerterytmen, noe som kan føre til døden.
«Hvis du puster inn det du kjøper i en butikk eller på nett, inneholder det 100 prosent lystgass og det er fare for kvelning fordi alt oksygen skylles ut av lungene. Det er dokumenterte dødsfall"
https://www.onlinenytt.com/politiet-...vaere-dodelig/