Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2078
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker speed daglig. Stort sett kun på morgenen. Lever for øvrig et allminnelig liv. Helsen min er tilsynelatende god, jeg har normal døgnrytme, og spiser normalt(og relativt sunt).

Er bruken min likevel grunn til at jeg burde engste meg over den? Til tross for at livet mitt som helhet er velfungerende?
Hvor lenge har du holdt på med det og har du prøvd å ta en dag uten?

Levde sånn som deg før. Alt gikk til helvette til slutt.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med en gjennomsnittlig renhetsgrad i gateamfetamin på 40 % (sist jeg sjekka Kripos’ tall) vil jeg si ja. Aner ikke om du skyter, men i så fall er det to streker under svaret. Sikker på at du ikke har en for stressende jobb eller ADHD?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg dropper(og snorter en sjelden gang).

Kan ikke utelukke at jeg har ADHD. Jeg har i hvert fall en del av symptomene.

Ja, jeg har forsøkt å ta en dag uten. Det fungerer, men(dessverre)føler jeg meg adskillig mer velfungerende når jeg bruker amfetamin.

Jeg har holdt på slik i en del måneder.
Be om en ADHD utredning med fastlegen, og slutt med rus i god tid før du skal inn til fastlegen og DPS. Vær helt ærlig om alt. Da slipper du at førerkortet ryker siden du ikke er i aktiv rus. Blir pisseprøver.

Å selvmedisinere seg meg amfetamin er ikke veien å gå i det lange løp.
Sist endret av Riskremen; 18. juli 2021 kl. 00:21.
Finnes jo egentlig ingen fasit. Kanskje kan du holde på sånn resten av livet, kanskje går alt til helvette en dag. Men har ikke toleransen din bygd seg opp? Tar du mer å mer?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Finnes jo egentlig ingen fasit. Kanskje kan du holde på sånn resten av livet, kanskje går alt til helvette en dag. Men har ikke toleransen din bygd seg opp? Tar du mer å mer?
Vis hele sitatet...
Opplever egentlig svært lite eller ingen toleranseutvikling, med mindre jeg begynner å bruke amfetamin flere ganger for dagen. Det gjør jeg kun ved spesielle anledninger.
Om jeg bare tar det på morgenen, kan jeg ta omtrent samme mengde hver dag.

Og ja, du har nok rett, det finnes ingen fasit. Det kan både gå galt i løpet av forholdsvis kort tid, og det kan gå bra resten av livet…
Generelt er hverdagsbruk av ethvert rusmiddel grunn til engstelse. Du sier du har holdt på en del måneder, men bare vent til vi begynner å snakke år.
høres ut så du har alt på stell. ikke engst deg, da styre begynner.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Kjenner folk som har tatt makka hver dag i mange år, og det går stort sett dårlig til slutt. Psyken ryker.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter de som forslår en utredning for ADHD via fastlegen. Amfetamin i seg selv i moderate doser er relativt lite skadelig. Tar du illegal speed hver dag får du i deg mye ekstra kjemikalier som tærer mer på helsa enn amfetamin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Støtter de som forslår en utredning for ADHD via fastlegen. Amfetamin i seg selv i moderate doser er relativt lite skadelig. Tar du illegal speed hver dag får du i deg mye ekstra kjemikalier som tærer mer på helsa enn amfetamin.
Vis hele sitatet...
Enig, karen burde bestile rett fra koken på darkweb for og være tryggest. Speed er ikke så farlig i seg selv. Ser heller ikke noe feil i selv medisineringen vis det ikke går ut over livet ditt.
Sitat av Riskremen Vis innlegg
Be om en ADHD utredning med fastlegen, og slutt med rus i god tid før du skal inn til fastlegen og DPS. Vær helt ærlig om alt. Da slipper du at førerkortet ryker siden du ikke er i aktiv rus. Blir pisseprøver.

Å selvmedisinere seg meg amfetamin er ikke veien å gå i det lange løp.
Vis hele sitatet...
om du fortsatt har noe i blodet burde du IKKE være ærlig. da sender de deg på rusbehandling og fratar deg førerkort. som er en kjip behandling for de med alt fra ADHD, depresjon, angst etc.
Jeg brukte også speed daglig i et par måneder, som fort ble et par år. Til slutt røyka jeg crystal meth nærmest daglig og har gravd meg ordentlig ned i et misbruk av både det ene og det andre.
Når du går fra rekreasjonell helgemoro til "jeg fungerer best med", er det på tide å ta en realitetssjekk.

Oppsøk legen din og få en utredning for ADHD. Det gjør jeg