Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2161
Hei der. Fikk et par av disse. Har gjort noen søk. Ser kanskje ut som generisk Concerta. Noen som veit?



Lite hull midt i pillen der. Ellers ikke noe skrift på noen av sidene.

Noen som vet hvor mange mg dette er?
Sist endret av DonPanza; 28. januar 2021 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er tilsvarende concerta ja. Samme virkestoff. Metyl
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meg bekjent så er concerta mer avlange som en liten sylinder. Ikke at jeg er noen ekspert tho, men har aldri sett concerta som ser sånn ut.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
sist jeg spiste de kom de i begge variantene av en eller annen grunn. Vet ikke milligram, men de som brukte de som medisin tok en av hver tror jeg. Er depot tabletter
Sist endret av Bothrops; 29. januar 2021 kl. 01:15.
Har selv testet disse. Concerta 54mg, sterke. Jeg vil ikke anbefale å ta de tidlig på morgenen, på tom mage, slik som jeg gjorde.
Trådstarter
4 0
@LSMA Tenkte å spise og jobbe rolig med noe skriving. Funker det? Eller er det altfor intenst for det? Mer for fysisk arbeid?

Bilder av pilla her: https://www.felleskatalogen.no/medis...-sandoz-576552
Sist endret av DonPanza; 29. januar 2021 kl. 11:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Tok 1 54mg concerta før en skriveøkt på skolen, funka ganske bra. Ble litt rastløs, men det gikk fint.

Det skal nok gå fint .
Trådstarter
4 0
@Traps are gay ÅLREIT, du. Time will show som dem sier. Tester til uka.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kun sett de i sylinderform. Depot. Knuses (feks tygges) for mer intensiv effekt.
Sitat av DonPanza Vis innlegg
@LSMA Tenkte å spise og jobbe rolig med noe skriving. Funker det? Eller er det altfor intenst for det? Mer for fysisk arbeid?

Bilder av pilla her: https://www.felleskatalogen.no/medis...-sandoz-576552
Vis hele sitatet...
Personlig syns jeg det ble for mye for skolearbeid, ville nok ikke tatt hele da. Jeg ble rastløs og veldig pratsom. Noe som var ulikt for meg da jeg prøvde den, siden jeg var mye mer introvert.