Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 494
Anonym bruker
"Ferdig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. så mikrodoserte 15-20µg lsd i går og røyka weed for første gang noen timer etter lsden. Må si det var SVÆRT ubehagelig, farger ble ekstremt sterke, men fokuset ble helt merkelig. det var som om hjernen restarta hver 3 sekund som var skikkelig ekkelt for tanker og fokus ble på en måte sperra. ble sinnsykt disorientert og verden var på en måte sidelengs. ble veldig paranoid og begynte å kaldsvette. Er nå dagen etterpå og er enda veldig disorientert, og klarer ikke fokusere. har noen noe erfaring med lsd mikrodosering og weed eller? er det bare jeg som ikke takler weed eller kombinasjonen som bare var dum
Nah, dette er en dum idé for hvem som helst.
Weeden forsterkere LSD'en akkurat nok til å sende deg inn i samme ubehag-land man havner i dersom man doser litt høyere enn mikrodose hvor man vipper i et slags limbo hvor man ikke har beina på bakken og man heller ikke flyr. Ganske jævlig opplegg.

Man burde forøvrig være veldig forsiktig med THC og psykedelika generelt.
Nja, jeg har røyket etter ~15ug før. Det var faktisk ganske behagelig. Jeg merket det etter det første draget; alt ble stillere og roligere, og jeg følte meg fokusert, i tillegg til at jeg ble litt kvalm. Litt sterkere fargekontraster. Det var en litt uvel og urolig opptur på en halvtime, før det roet seg. Forskjellen er nok at jeg røyket en liten mengde, da jeg visste hvordan de "samarbeider" på forhånd.