Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1738
Hei.

Sitter å klør meg godt i huet nå. Har funnet ut at jeg skal dra på Roskilde i år og får rett og slett ikke godkjent kortet mitt som betalingsmiddel, har masse penger på konto så det bør ikke være noe problem.

Jeg fyller ut alt av standard informasjon som Kortnummer, kontrollnummer og utløpsdato, jeg får en feilmelding på kortnummeret og mottar beskjeden "Please enter a correct value for Card number"

Hva kan dette skyldes? Noen som vet hvorfor jeg ikke får betalt og mottar denne meldingen?

Har forresten snakket med banken, og kortet mitt skal være i fin nok form til å betale denne biletten HELP
Bruker du Visa electron?
Trådstarter
Sitat av Quasar Vis innlegg
Bruker du Visa electron?
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer
Note: Some foreign credit cards are not accepted on Billetnet.dk for security reasons. You are welcome to contact our Call Center at +45 70 15 65 65 if you have questions.
Vis hele sitatet...
http://www.billetnet.dk/help/gebyrer.html?l=EN
Trådstarter
Sitat av caperno Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Visa kort er et betalingsalternativ på siden dems. hmm
Visa electron er ikke et kreditt kort.
Du må velge "VISA card issued outside of Denmark" når du skal betale.
Sitat av Jagaren Vis innlegg
Visa kort er et betalingsalternativ på siden dems. hmm
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Men som de skriver så er det noen utenlandske betalingskort som ikke godkjennes. Jeg regner med at du forsøker å betale med ett norsk betalingskort på denne danske nettsiden? I såfall, så er det muligens derfor du ikke får betalt, så du bør derfor ringe telefonnummeret som er oppgitt.
Trådstarter
Sitat av 3RD Vis innlegg
Du må velge "VISA card issued outside of Denmark" når du skal betale.
Vis hele sitatet...
Takktakk. Det hjalp!