Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2060
Jeg syntes absolutt alle partier i Norge er en bløff. Alle kritiserer hverandre, men ingen gjør noe for at det skal blir bedre.

Det jeg sier er at hvis du førstes er så dum at du stemmer, så stem på RV. De står blant annet for en rein sosialisme, og gratis bredbånd til hele landet.

The Mess.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
det er ikke så lett. jeg har ikke tenkt å stemme på rv bare fordi de vil gi bredbånd til meg. det meste politikerne sier nå for tiden er valgflesk uansett.
Trådstarter
39 0
det hele er en stor bløff uansett, er det jeg sier. hvis man førstes skal stemme, kan vi vel prøve med litt forandring. RV er jo basert på sosialisme/kommunisme i sitt rette jeg, og bør få en sjanse. Vi har vel allerede prøvd APe, og kristenfaen bondevik, og vi ser jo alle at en pakke tobakk koster 100 spenn, 1 boks øl 27kr, og bensinen er jo latterlig dyr. Dessuten så lover de penger til eldre og omsorg, men hvis det var så jævla bra, så hadde vi vel ikke sett i avisen hver dag at gammle må flyttes rundt fra hjem til hjem. Får virkelig håpe at jeg ikke blir gammel i Norge. Det er det som er helvette. Er du ikke enig at det trengs nytenking ?

The mess
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
FRP sier nå bare jeg da. Nemlig. Men nå får jeg vell høre det tenke jeg..

Høyre høres heller ikke ille ut.. Bare at de ikke vet hvor de skal ta penga fra da

Så lenge dere ikke stemmer AP såh..
Er du dum nok til å stemme er du dum nok til å tro på dem. Ikke stem på et jævla løgner-parti bare fordi de vil gi gratis bredbånd til bygde-Norge. Nei, vi trenger et nytenkende parti, med nye friske ideer . Det kommer likevel til å bli minimale endringer om f.eks. Høyre danner regjering denne høsten, så hvorfor i det hele tatt bry seg ... ?
Det er nok ikke så lett som tror heller da.
Hvis du vil ha et nytt sovjet så stem rv!!! De har fått prøve seg i russland og kina bla, og du vet hvordan det gikk der... Komunisme er det samme uansett hvor det er hen, akkurat som nazisme.. Og komusistene har drept MANGE flere en nazistene!!!

Og alt er ikke bare valgflesk, de mener noe av det de sier. H og FRP VIL ha lavere skatter, KRF VIL ha et varmere sammfunn.. og AP VIL ha høye skatter og avgifter!!
Personlig støtter jeg frp..
Men ikke begynn en ny debatt om hvilket parti en liker, det er en annen tread om akkurat det..
Hehe, RV har en god del gode ideèr, det er jeg enig i, som for eksempel gratis tellerskritt og gratis skolebøker. Først og fremst støtter jeg skolebøker forslaget deres. Det er TOTALT feil at vi som går på for eksempel almenfag eller hva det nå enn skulle være, skal betale for det! Det er sykt!

Må rette på noe ang. rv, de går ikke så mye inn for bredbånd. Det de går inn for er gratis tellerskritt, og når det gjelder bredbånd, ligger de på ganske lik linje som AP. De som virkelig gidder å gjøre noe med bredbånd er SP *blah* i spissen :-)

Gidder ikke skrive mer. Btw, rød valgalianse har en den brilliante ideèr, men de kan bare ikke bli gjenomført