Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1243
Hei!
Jeg har startet opp et nytt prosjekt nå, sammen med Fahil Productions. Dette går i hovedsak ut på at vi hver måned laster opp en ny video hvor jeg rapper et vers over forskjellige instrumentaler.

Første video ligger nå ute, og jeg hadde satt pris på noen tilbakemeldinger.

Vi er klar over at lyden er i dårlig kvalitet, noe som var resultatet av at vi ville ta det hele live og ikke hadde utstyr tilgjengelig for bedre opptatt der og da...

http://www.youtube.com/watch?v=HvXxSLmnuGk
Blir spennende å følge fremover
Men spill inn med ordentlig utstyr de neste gangene!
Dette likte jeg! Blir morsomt å sjekke de neste videoene og.
Hold oss oppdatert!
Rett meg hvis jeg tar feil nå, men en cypher er vel gjerne flere rappere som freestyler etter hverandre?
Raze; nei. En cypher kan være så mangt. Kan være omså 10vers sammenhengende. Rett å slett en jamsession om du vil. Det er ikke nødt å være freestyle. Ordet ble først brukt i hip-hop via breakdance, da cypher var en ring av deltakere å en i midten som drev freestyle-breaking

Sneip: Fresht opplegg

Men hva med å spille inn neste vers i et rom uten like mye ekko ? Ikke alltid lett å høre hva du sa. Props
Takk for det! Beklager virkelig lyden, men som sagt i beskrivelsen, det var det eneste vi hadde tilgang til da.
Enig i at lyden ikke var topp, men jeg fikk med meg mesteparten uansett.
Likte det hele, kult konsept!
usertitle import
bleh's Avatar
Offtopic:
Sitat av raze Vis innlegg
Rett meg hvis jeg tar feil nå, men en cypher er vel gjerne flere rappere som freestyler etter hverandre?
Vis hele sitatet...
Vel, du har egentlig helt rett. WayGone har rett mtp at det var noe som ble gjort etter hverandre, som en syklus. Derav navnet.

Often, freestyling is done in a group setting (called a cypher) (...)
Vis hele sitatet...
fra http://en.wikipedia.org/wiki/Freestyle_rap

Sånn ellers betyr det jo egentlig at noe blir gjort i en cycle, så jeg ville heller brukt freestyle som definisjon på denne låten.
Men det spiller liten rolle, det er låten her vi skal fokusere på (hehe, jeg måtte jo bare..)
--

Ontopic:
Ganske bra freestyle, litt vanskelig å høre hva du sier pga dårlig kvalitet - men det nevnte du jo innledningsvis og det blir vel bedre til neste gang.

Har fulgt med på det du har postet her over en god stund, og synes du utvikler deg bra og i riktig retning. Hvis vi sammenligner f.eks Borte For Alltid låten (som jeg regner med begynner å bli ganske gammel), er det enorm utvikling frem til i dag både mtp flyt, tekst og teknikk.

Stå på!
Sist endret av bleh; 17. november 2011 kl. 22:48.
Takk for det bleh! Jeg har endret tittelen fra "Cypher" til 16 Bars, fordi jeg tenkte feil når jeg skrev det..
That was hot! Kan ikke vente på neste 16bars ifra deg! , stå på!
Litt mer agressivitet please, perfekt ellers. men når du sier noe "sinna" hører du gla' ut!
Takk for det!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kul produksjon. Weak ass raps!

Sorry as, riktignok nok er jeg glad i hardcore boom bap, så det er kanskje det, men stemmen din og rapsa blir litt whiny.

Og hva er dealen med at du bringer "farer". Hvor mange farer bringer du? Du kan heller rime klarer med, fare/farlig. Det høres like bra ut og liksom. ja. At du bringer flerfoldige farer høres litt spess ut.