Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3643
Jeg lastet nylig opp en låt som jeg har hatt liggende en stund, men som aldri har blitt gjort noe videre med, før nå. Setter pris på alle tilbakemeldinger, så lenge det er konstruktivt!

Sangen er produsert av Life and Death Productions (Anno Domini)

http://www.youtube.com/watch?v=hsKP3wOCY1I
Sitat av Sneip Vis innlegg
Jeg lastet nylig opp en låt som jeg har hatt liggende en stund, men som aldri har blitt gjort noe videre med, før nå. Setter pris på alle tilbakemeldinger, så lenge det er konstruktivt!

Sangen er produsert av Life and Death Productions (Anno Domini)

http://www.youtube.com/watch?v=hsKP3wOCY1I
Vis hele sitatet...
Jeg er egentlig ikke spesielt glad i norsk rap, men dette var utrolig behagelig å høre på!
Grunnen til dette er at jeg likte selve beaten i låten, vokalisten hadde en behagelig stemme i motsetning til mange av de andre norske rapperne.
Dessuten var teksten seriøs og alvorlig istedenfor å bare handle om damer, cash osv.

Jeg skulle dog gjerne likt å høre en litt mer gjennomført slutt på låten.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Likte den godt. Er ikke noen stor fan av rap, så det er sjeldent jeg kommer over en låt jeg liker.
Fet låt, leverer som vanlig

Ikke noe spess å sette finger'n på, detta er det du som kan. Ser frem til flere låter
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takker for tilbakemeldingene! Det varmer (:
awesome dude.
dette er noe jeg kunne hørt lenge på! behagelig musikk.

egentlig så hater jeg rap men denne var bra! lag flere, dette er bra rap.
jeg liker at du har seriøs tekst og har en bra beat som passer.
vokalen, god flyt og ren stemme, behagelig musikk det der.

driver og sjekker ut flere av sangene dine på kanalen din på youtube nå! dette var noe jeg likte

lykke til videre, håper du lager flere
Sist endret av StålSkuff; 19. oktober 2011 kl. 13:05.
dette er virkelig bra, good shitt man!
Som de andre sier, jeg hører på rap like ofte som jeg har sex. Og likte dette godt.
Bare positivt fra meg også. Jeg er slettes ingen tilhenger av rap. Men når det blir så melodisk som dette så er det behagelig å sitte og lytte til. Kommer du med vinyl en gang i tiden så er det meget sannsynlig at jeg kommer til å kjøpe den.
Slenger meg på resten her inne, likte det jeg hører godt!
Åpne for vurdering da! Dette var helt klart dagens høydepunkt å høre på
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk for det!
Høres bra ut! KP til deg
Lettern shmø flow då! Kp til deg.
Sneip's Avatar
Trådstarter
Thanks! (:
Jeg likte den! Sprer videre til venner og andre
KP+ til deg! Har delt på Facebook! Stå på
Kult mekka... Feit beat..
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemeldingene! (:
Bra melodi og teksten er ekte og ærlig. Kunne kanskje vært litt mer trøkk i refrenget, blir litt flatt. Men ellers en fet låt
Enig med legolars her, men digger låtene dine.. Faktisk den eneste rappen jeg har hørt på i det siste.. Er bare et must å høre din siste gang, og blir aldri skuffet
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takker! (:
Meget bra Sneip! så vidre på din YT channel og likte veldig låta om utøya, meget bra! kan jeg spørre om en ting? kjører du civic? :P tror jeg har sett deg!
Sist endret av martnub; 23. oktober 2011 kl. 03:44.
Epic, du fikk nettopp en ny subscriber
Sneip's Avatar
Trådstarter
Takk! Setter pris på det
En hel låt med bare enderim?
N*ggaz ain't feelin' it.

Flex mer med rima!
Sneip's Avatar
Trådstarter
Setter pris på deres meninger! Takk
sneip leverer som alltid.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Som de andre sier, jeg hører på rap like ofte som jeg har sex. Og likte dette godt.
Vis hele sitatet...
Du mener altså at du aldri har sex?

Jeg skal høre på denne etterpå - likte veldig godt alt annet du har gjort
Sneip's Avatar
Trådstarter
Haha, takk!
Tydeligvis bare jeg som ikke likte denne låta så mye... Jeg synes for det første du presser inn ord for å få det til å passe, noe som er ubehagelig for øra mine. Dessuten er mange av rima ikke rim i det hele tatt... Beaten var, however, ganske fet.
Sitat av TheDouche Vis innlegg
Tydeligvis bare jeg som ikke likte denne låta så mye... Jeg synes for det første du presser inn ord for å få det til å passe, noe som er ubehagelig for øra mine. Dessuten er mange av rima ikke rim i det hele tatt... Beaten var, however, ganske fet.
Vis hele sitatet...
Takker for tilbakemeldingen!