Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2314
Vurderer å tatovere Maidens maskott, Eddie. Men so far har jeg ikke bestemt meg for hvilket bilde jeg vil tatovere. Noen innsikt people? ;D
hva med og lage deg selv som eddie, hadde liksom blitt din egne eddie, virker fett nok
Sitat av Effage Vis innlegg
Vurderer å tatovere Maidens maskott, Eddie. Men so far har jeg ikke bestemt meg for hvilket bilde jeg vil tatovere. Noen innsikt people? ;D
Vis hele sitatet...
Helt klart denne, jeg iallefall ville valgt

http://1.bp.blogspot.com/_2eN7oRFYLfQ/TCTFdL0SG7I/AAAAAAAAOAQ/N0omSSqiaoc/s1600/The_Reincarnation_of_Benjamin_Breeg.jpg

Bare elsker det bandet
Effage's Avatar
Trådstarter
Nice den, skal forresten bare ha hode/hår/hals/skuldre på tatoveringen tror jeg! Men godt bidrag.
Sees på konsert på onsdag?
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Har selv fear of the dark på hele venstre overarm. Veldig fornøyd med den.
Gleder meg til konsert nå!!
Effage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Har selv fear of the dark på hele venstre overarm. Veldig fornøyd med den.
Gleder meg til konsert nå!!
Vis hele sitatet...
Den er fet den, kanskje jeg ser den på onsdag!
Ikke heelt hva jeg har planer om, men
Onsda'n blir KONGE!

Likte forslaget til KevinNice, Hvis man hadde fått ansikte "fade't" inn eller hvordan dette kalles:P
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du får si hei og du ser den da!
Anbefaler deg å skjekke hva artisten har gjort før, Eddie er en veldig vanskelig fyr å tattooere.
Han som gjorde den på meg er helt rå på Eddie.
Og ta den stor nok, sånn att detaljene kommer frem!
Effage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Du får si hei og du ser den da!
Anbefaler deg å skjekke hva artisten har gjort før, Eddie er en veldig vanskelig fyr å tattooere.
Han som gjorde den på meg er helt rå på Eddie.
Og ta den stor nok, sånn att detaljene kommer frem!
Vis hele sitatet...
Har en hel rygg til gode
Spørs vel om det blir så stort, da.. hehe
Sitat av no1left Vis innlegg
hva med og lage deg selv som eddie, hadde liksom blitt din egne eddie, virker fett nok
Vis hele sitatet...
Støtter denne!

Tror jeg ville valgt "Run to the Hills"( Eddie slåss med Satan! ) eller "Can I Play with Madness"( Eddie med åpen topplokk og ei suppeskje ) coveret men med ansiktstrekkendring som ville passet mitt eget ansikt.

Selv om favoritt Maidenlåtene mine er "Number of the Beast" og "Mother Russia."
Sist endret av fxxked; 8. juli 2011 kl. 11:00. Grunn: %s/eddie/Eddie/g
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Litt sein til å kommentere og vet ikke om du har tattovert deg eller ikke. Men bedre sent enn aldri:

Killers-tattoveringa er jo veldig standard og trygg. Men hvis du vil prøve noen litt mer spennende annbefaler jeg "Early Days". Det intense blikket til Eddie er helt konge!

Jeg personlig hadde valgt Eddie som Viking. Jeg vet at det er noen kule bilder av han på nettet med hjelm og lignende, siden vi er nordmenn kunne jo det vært en kul vri! :P
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Post resultat!
Blir coveret til singelen The Reincarnation of Benjamin Breeg.. Men har dessverre ikke fått tatt det pga en bil som er tørst på bensin, og en eier som liker å bruke litt for mye penger på deler til den :/ hehe