Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4945
Noen som har sett noe på Ripple ? Har du troen på den i forhold til andre kryptovalutaer ?

Fordeler / Ulemper ?

Og hvor er beste stedet å kjøpe / Selge?
Ripple har mye tyngde med store finansinstitusjoner og banker i ryggen. Dermed er det også en kryptovaluta som
er upopulær blant mer idealistiske cryptofolk som er for desentralisering og ser crypto som en revolusjon og et opprør
mot de store kapitalkreftene i verden.

Hvor mye oppside er det igjen på xrp? Aner ikke. Den har steget ekstremt mye det siste året og har også hatt et skikkelig
run de siste ukene.

Xrp kan du kjøpe på ulike kryptobørser som for eksempel bitstamp.
Sist endret av einbrukjar; 30. desember 2017 kl. 21:45.
Liker virkelig ikke ripple, men tror fortsatt den kan stige bra dette året. Er endel spekulasjoner om at ripple blir lagt til coinbase, noe som sikkert har drevet litt av den siste prisstigningen. Usikker på om den virkelig blir lagt til på coinbase, siden den strengt tatt ikke følger tos som coinbase har for cryptovalutaer de legger til. Hvis den ikke blir lagt til kan vel det bli en korreksjon, men på lang sikt er det nok en grei investering.
XRP ser veldig spennende ut i forhold til SWIFT som brukes av banker og finansinstutisjoner i dag. Der en internasjonal overføring med SWIFT tradisjonelt sett gjerne har tatt 3-5 virkedager vil den med Ripple kunne gjøres på underkant av 4 sekunder. Jeg har hatt stor oppside i XRP i fjor, men tror fremdeles vi er helt i startgropen.
Legger dette inn her for de interesserte:

Hi everyone, i would juste advice you HOLDING you Ripple money. It's not necessary to sell it now. Ripple has so many advantages for the futur it's pretty awesome :
✔ 15 of the top 50 banks work with Ripple
✔ 30 active integrations
✔ 87 coverage of FX crosses
✔ 116 countries with banks implementing Ripple in production.
✔ 4 seconds transactions processing (More than any other cryptos)
✔ Third place of world most powerful crypto marketcap
✔ Ripple enables banks to open new revenue opportunities, lower processing costs and deliver better overall customer experiences
✔ Ripple has boomed across the cryptocurrency marketplace as it recorded $30 million in new transactions in the second quarter of this year alone, as well as saw the token listed on 25 new exchanges �� ��
�� I predict Ripple will reach 100$ by the end of 2018, and even more in the futur. Ripple isn't only a decentralized money, Ripple works with banks and is secured from a political crash.
Remember this : "If Ripple is able to deliver the goods on half of its promise, and in the span of 10 years, it captures one-tenth of the worldwide market of real-time money transfers between banks, the price of XRP is likely to not only reach $100, but many times that . Remember it’s going after the multi-trillion dollar financial services market, which sees a volume of transactions worth $14trn per day".
So i seriously advice you to keep holding your Ripple's for a long time. ��
Thanks ��


Ripple har mange fremtidige planer. Dem har hatt kontakt med blandt annet Apple. Mange banker bruker denne coinen for overføring mellom seg. Blandt annet "Bank of America". Og de har nå begynt å samarbeide med American express.
Jeg tror ripple kommer til å ligge mellom 30-50 dollar i slutten av 2018. Da har jeg 1 million.
Jeg anbefaler å legge inn noen dollars i Ripple kortsiktig i hvertfall.. Jeg la inn 575 dollar natt til 2. januar og ytterligere 335 dollar i dag tidlig (inkl. fees). Kunne solgt igjen nå for rundt 1350 dollar. Ikke dårlig på under to døgn.

Det vil uten tvil være en enorm økning utover i januar helt frem til det blir annonsert i Coinbase. OM det kommer på coinbase tør jeg nesten garantere 50% økning på noen timer, om ikke mer
Det Blixus skriver over her er rett å slett feil.

Bankene vil teste og muligens bruke teknologien til ripple. IKKE XRP som er kryptovalutaen Ripple.
De fleste som har vært involvert i denne økonomien de siste årene sitter bare å rister på hodet, dette vil ikke ende bra.
Sitat av svaart Vis innlegg
Det Blixus skriver over her er rett å slett feil.

Bankene vil teste og muligens bruke teknologien til ripple. IKKE XRP som er kryptovalutaen Ripple.
De fleste som har vært involvert i denne økonomien de siste årene sitter bare å rister på hodet, dette vil ikke ende bra.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder vel absolutt alle kryptoene. Ingen av dem blir noen gang adoptert av banker eller lignende men teknologien deres kan bli brukt.
Sitat av BAN Vis innlegg
Dette gjelder vel absolutt alle kryptoene. Ingen av dem blir noen gang adoptert av banker eller lignende men teknologien deres kan bli brukt.
Vis hele sitatet...
Poenget er jo å kunne overføre midler og verdier uten en tredjepart altså en bank. Så ja det gjelder alle andre krypto, for det er det som er hele poenget med mesteparten av dem.

Teknologien er open-source og kan brukes av andre. Hovedforskjellen mellom krypto som Bitcoin, Dash, Monero og Litecoin for å nevne noen og XRP (Ripple) Er at alle ovennevnte utenom XRP er desentraliserte.
Er helt sykt hvordan XRP går oppover. Har ventet at det skulle komme en stor korreksjon, men det ser jo ikke ut til å skje.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av svaart Vis innlegg
Poenget er jo å kunne overføre midler og verdier uten en tredjepart altså en bank. Så ja det gjelder alle andre krypto, for det er det som er hele poenget med mesteparten av dem.
Vis hele sitatet...
Men det overser det faktum at banker er nyttige som nettopp tredjepart. Det lar meg låne ut penger (sette penger i banken) utan å måtte ha tillit til andre enn banken. Banken er ansvarlige for å betale meg tilbake; eg slepp å ta stilling til om boliglånet til X er sikkert eller ikkje.

Eg kjøper argumentet om at anonyme betalinger utan tredjepart er nyttig. Men det endrer ikkje det faktum at tredjeparten i mange tilfeller er nyttig. Samtidig vil blockchain kunne vere eit potensielt interface mot banken, som offentleg rekneskapsbok (ledger).
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Men det overser det faktum at banker er nyttige som nettopp tredjepart. Det lar meg låne ut penger (sette penger i banken) utan å måtte ha tillit til andre enn banken. Banken er ansvarlige for å betale meg tilbake; eg slepp å ta stilling til om boliglånet til X er sikkert eller ikkje.

Eg kjøper argumentet om at anonyme betalinger utan tredjepart er nyttig. Men det endrer ikkje det faktum at tredjeparten i mange tilfeller er nyttig. Samtidig vil blockchain kunne vere eit potensielt interface mot banken, som offentleg rekneskapsbok (ledger).
Vis hele sitatet...
Nyttige når dem fungerer som dem skal ja, men slik er det dessverre ikke overalt.
Tjenestene du beskriver her fungere også uten en bank via SALT og ETHLend som baserer seg på smartkontrakter via Ethereums blockchain.