Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2995
Anonym bruker
"Trygg Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei har urinprøve torsdager, så tenkte jeg og ei veninne å ta 0,5g mdma hver på torsdagen rett etter urinprøva mi. (Har en gang i uken)

Er tynn og har bra forbrenning. Leste at liten bruk kan spores 1-3 dager og heavy bruk 3-5, så da burde jeg vel være ganske safe? Vil bare spørre her for å være enda sikrere. Vet ikke hvor «heavy» 0,5 g er jeg?
Hashtag yolo right?
8 11
0.5g på en kveld er veldig heavy.
Vel, du kan halvere dosen å fortsatt ligge over en dose som ansees som heavy, ifølge Erowid
Du bør absolutt revurdere dosering for å ikke pådra dere skade.

En vanlig måte å dosere på er din vekt i kg +50mg.

Urinprøven bør gå bra om du overlever trippen.
Sist endret av SkammeligNykter; 2. april 2018 kl. 16:01.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0,5g emma er en enorm dose.

Kjør 1.5 mg / per kg kroppsvekt. Om du redoserer så kjører du 33-50% av normaldosen ca 60-90 minutter etter du kjenner effekten.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente selvsagt 1.5mg per kg kroppsvekt. Gjennomsnittlig dose blir vel rundt 75mg for kvinner og 125mg for menn som stemmer bra med mine erfaringer.
Leser ikke folk hva han spør om eller?

Henger i lengre enn en uke hvis det er bra mdma hvertfall. Og med en sånn dose bør du nok hvertfall regne 2-3 uker. Men kommer selvfølgelig an på hvor rævva emma'n din er da.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Leser ikke folk hva han spør om eller?

Henger i lengre enn en uke hvis det er bra mdma hvertfall. Og med en sånn dose bør du nok hvertfall regne 2-3 uker. Men kommer selvfølgelig an på hvor rævva emma'n din er da.
Vis hele sitatet...
Kilde?

Emma siter da ikke i urin i 2-3 uker.
Sist endret av SkammeligNykter; 2. april 2018 kl. 16:21.
Kilde meg selv. Snårta noen få korn av dritbra Emma i sommer. Ikke nok til at jeg ble rusa engang. Slo ut 18 dager etter inntak på prøve.
Anonym bruker
"Trygg Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oi... trodde 0,5 var helt vanlig dose. Har vel tatt for mye pepper �� men hva skjer om så mye m’a da? Kan man dø liksom? Kanskje jeg bare sku kjørt 0,2 liner? Mere trygt hvertfall? Snorta en god del mer sist jeg tok emma hvertfall 2-3 uker i urin hørtes litt mye ut iogmed at det er vannløselig og ikke fett-løselig da? Erowid sier maks 5 dager med heavy bruk.
Det er rapportert dødsfall av slike doser ja.

Pakk 125mg i rizzla og svelg. Mye bedre.
For det første 0,5g er alt for mye emma på en kveld. Syntes at en 0,2 liner hørres alt for mye ut også. I tillegg blir funken bedre og varer lenger om du svelger det. Har du prøvd emma før eller bare gått i amf? Ta å svelg 150mg, etter 1-2 timer kan du legge til 50mg oralt eller nasalt, men for all del ikke kjør 200mg rett opp I huet
Vil tro at 5dager på prøve er basert på gamle prøver. Prøver har de siste årene blitt sykt mye mer nøyaktig enn de var for bare noen få år siden.

Jeg ville uansett ikke tatt kjangsen på å bli rein på ei uke, men nå spørs det hvor viktig det er for deg.
Sist endret av Sondre; 2. april 2018 kl. 16:45.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Vil tro at 5dager på prøve er basert på gamle prøver. Prøver har de siste årene blitt sykt mye mer nøyaktig enn de var for bare noen få år siden.

Jeg ville uansett ikke tatt kjangsen på å bli rein på ei uke, men nå spørs det hvor viktig det er for deg.
Vis hele sitatet...
Stoffets halveringstid har ikke forandret seg.
Testenes cut-off er vel heller ikke gjort noe med? Vil gjerne ha kilder her å.
Har ikke kilder, har bare erfaring å komme med. Hvordan har det seg at mange stoffer blir oppdaget i lengre tid enn før hvis det kun skal gå på halveringstid? Viste at før var en grei regel å gange halveringstid med ca 6 for å få ren prøve. Men dette gjelder ikke lengre. Har nettopp vært på rehab og nye tester (selv om det er hurtigtest) slår ut i langt lengre tid enn før. Hvordan kan dette ha seg?
Anonym bruker
"Trygg Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av slappegodt Vis innlegg
For det første 0,5g er alt for mye emma på en kveld. Syntes at en 0,2 liner hørres alt for mye ut også. I tillegg blir funken bedre og varer lenger om du svelger det. Har du prøvd emma før eller bare gått i amf? Ta å svelg 150mg, etter 1-2 timer kan du legge til 50mg oralt eller nasalt, men for all del ikke kjør 200mg rett opp I huet
Vis hele sitatet...
Okay stemmer. Har prøvd emma før ja, da snorta vi 0,2 linjer.. men dette er en god stund tilbake, har prøvd mye pepper og, vert i 14 dagers kjør til psykose så vet når jeg skal stoppe med pepper Snorta rundt 2 gram pepper på ett par dager for litt siden...
Okay så burd svelge det ja. Har prøvd å droppe pepper men da fikk jeg jævlig vondt i magen, gjør kanskje ikke det med Emma da i kontrast?
Anonym bruker
"Trygg Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Stoffets halveringstid har ikke forandret seg.
Testenes cut-off er vel heller ikke gjort noe med? Vil gjerne ha kilder her å.
Vis hele sitatet...
På mine tester, som sendes inn til medisinsk biokjemi er cut-off verdien
på amf, methamf, mdma, mdea og pmma på 100, hvor thc er på 50 og tramadol 200 alt i uMol/L
Det var det hvertfall forrige uke og 4 mnd tilbake
Anonym bruker
"Trygg Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men på nettet står det: MDMA (500 ng/ml): opptil 2 døgn.
Mens på mine tester står referanseverdien på 100 ng/ml. Hvor mange dager vil det si i forhold?
Sånn jeg alltid har forstått halveringstid er at det er tiden det tar før HALVPARTEN av sporestoffet er ute av kroppen. Så når det står 72 timer kan du gjerne gange det med 4-5 her avhenger det av dosering, toleranse og forbrenning etc..
Sitat av 420master Vis innlegg
Sånn jeg alltid har forstått halveringstid er at det er tiden det tar før HALVPARTEN av sporestoffet er ute av kroppen. Så når det står 72 timer kan du gjerne gange det med 4-5 her avhenger det av dosering, toleranse og forbrenning etc..
Vis hele sitatet...

Dette kan jeg skrive under på at ikke holder. Jeg har også gått etter å gange halveringstid 5-6 ganger i alle år og det har funka fjell. Men i det siste er testene Mye bedre enn de var for 2-3år siden.

Morgenurin kontra "utvannet"urin må jo også taes med. Jeg vet at mange steder funker det ikke å komme å pisse piss som ser ut som vann fordi man har drukket x antall liter vann iløpet av natta.
Sist endret av Sondre; 3. april 2018 kl. 02:57.
Anonym bruker
"Trygg Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Dette kan jeg skrive under på at ikke holder. Jeg har også gått etter å gange halveringstid 5-6 ganger i alle år og det har funka fjell. Men i det siste er testene Mye bedre enn de var for 2-3år siden.

Morgenurin kontra "utvannet"urin må jo også taes med. Jeg vet at mange steder funker det ikke å komme å pisse piss som ser ut som vann fordi man har drukket x antall liter vann iløpet av natta.
Vis hele sitatet...
Vel.. jeg tok mdma en gang. Cirka 0,5-0,6 en fredag, hadde urinprøve tirsdag og da drakk jeg masse vann til jeg pissa blankt, også brukte jeg masse aspirin og masse vitamin b12, som gjorde pisset ganske gult, fikk negativ jeg, og dette er 1,5 mnd siden??