Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 6628
Hei hei! Er en spinkel kar som har planer om å ta en kur snart. Er ikke her for noen moralpreken, har gjort meg bevisst på risiko.

Det jeg lurer på, jeg går på urinprøve for å beholde jobben. Slår dette medikamentet ut på urinprøver?

Prøvde søkefunksjon, men fant ikke noe på temaet. Mange takk for behjelpelige svar
Dianabol �� er du heldig så legger du på deg 4 kg vann og sitter igjen med en kvisete rygg. Husk og drikk 3-4 liter med vann til dagen for og skåne nyrer og lever. Bruk heller steroider.net for info og forum prat.
Sist endret av Rizzlas; 16. mars 2017 kl. 18:17.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
TS sa:

Sitat av Marwick Vis innlegg
. Er ikke her for noen moralpreken, har gjort meg bevisst på risiko.
Vis hele sitatet...
Allikevel så måååtte du bare?
Sitat av Rizzlas Vis innlegg
Dianabol �� er du heldig så legger du på deg 4 kg vann og sitter igjen med en kvisete rygg. Husk og drikk 3-4 liter med vann til dagen for og skåne nyrer og lever.
Vis hele sitatet...
Sitat av Adeith Vis innlegg
TS sa:



Allikevel så måååtte du bare?
Vis hele sitatet...
Virker ikke som TS er så veldig opplyst om risiko når han oppretter en bruker på freak og spør om sporings tid på dianabol.
Norges softeste mann
Gislefoss's Avatar
18 9
Har du planer om å kjøre en D-bol only kur?
Dianabol fører til mye østrogen-relaterte bivirkninger. Det aromatiserer til østrogener, men ikke så mye som mange tror. Problemet er at metandrostenolon omdannes til 17alfa metyløstradiol. En form for østrogener som er mer aktiv en vanlig østradiol.Mange bruker anti-østrogen eller aromatase-hemmere for å forebygge gynekomasti.
Sitat av Rizzlas Vis innlegg
Dianabol fører til mye østrogen-relaterte bivirkninger. Det aromatiserer til østrogener, men ikke så mye som mange tror. Problemet er at metandrostenolon omdannes til 17alfa metyløstradiol. En form for østrogener som er mer aktiv en vanlig østradiol.Mange bruker anti-østrogen eller aromatase-hemmere for å forebygge gynekomasti.
Vis hele sitatet...
når du stjeler såpass mye rein tekst så bør du ha med kilder!
til TS, tvilsomt men dersom du har vekterjobb f,eks så kan det hende de tester for AAS i tilegg til nark, men off topic, hvordan i alle dager har du kommet frem til at du skal kjøre russere? håper du har planer om og kombinere dette med noe, dette er ikke ment som noen moralpreken men steroider vet jeg litt om
Norges softeste mann
Gislefoss's Avatar
18 9
For å skrive litt mer utdypende, hvis du først har planer om å ta D-bol, antar at det er oraler, så lønner det seg å kjøre en kur med testo i samme slengen, da gjerne i sprøyter. Av D-bol legger du på deg veldig mye vann, som tidligere nevnt over her, og etter endt kur er det lite resultater du sitter igjen med. Vannet går jo ut av kroppen og veldig mange ender opp med å se ut som en ballong fremfor en ripped sterking! Samtidig burde du skaffe Nolvadex, PCT (Post Cycle therapy) slik at du unngår bieffekter som alt østrogenet fører med seg. Da som nevnt over her feks gynekomasti. Dette er definitivt et must!

Hvis dette er din første gang på kur ville jeg mye heller anbefalt en annen type dop, og holdt meg langt unna oraler. Oraler kjører mye hardere på lever og nyrer enn sprøyter.

Sitat av freebird Vis innlegg
dette er ikke ment som noen moralpreken men steroider vet jeg litt om
Vis hele sitatet...
Veldig enig i dette, Freebird! Det er ikke bare bare å sette starte på en kur og tro at mirakler skal skje over natten. Det går jo på ingen måte utover meg hvis du driter deg ut, men i regel en for doping er at hvis du absolutt ikke har peiling på hva du holder på med - la være. Dessuten TS, hvor lenge har du trent og hvor gammel er du?
Sist endret av Gislefoss; 16. mars 2017 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Allikevel så måååtte du bare?
Vis hele sitatet...
Var et realt svar da? Var jo ikke akkurat noen moralpreke
Ting er som dem er liksom
Trådstarter
15 1
Takker for svar. Har planer om å kjøpe lever-beskytter for å prøve å få så lite stress på den som mulig Alder er ikke relevant på noen måte, men skal sies at jeg er gammel nok til å kjøpe brennevin i vertfall.

Uansett, det var det. Skal se hvor langt jeg kommer med dette - har et yrke som krever at jeg er i fysisk god form, så vi får se. Skal gi en oppdatering så snart jeg er ferdig med endt kur. Og nei, spar deg for frekkheten, jeg veit at ting ikke skjer over natten. Fjott
igjen, ikke for og moralisere men det er en grunn til at det er så billig med russere som det er, det er søppel rett og slett, man blir i større eller mindre grad hissig og oppblåst i trynet av russere som folk fort legger merke til og siden det er første kur ville jeg mye heller sett meg inn på litt tryggere og skikkelige steroider
Norges softeste mann
Gislefoss's Avatar
18 9
Sitat av Marwick Vis innlegg
Og nei, spar deg for frekkheten, jeg veit at ting ikke skjer over natten. Fjott
Vis hele sitatet...
Det er på ingen måte meningen å være frekk, men jeg har bevitnet mennesker som har kjørt en kur, hatt lite peiling på hva de har holdt på med og fått hjerneslag. For å si det slik, en leverbeskytter, milk thistle(?) vil ha liten eller så godt som ingen effekt for en runde med D-bol only. Fjott og fjott, prøver jo bare etter beste evne å fortelle deg hva som er lurt og ikke lurt når du allerede har bestemt deg for å kjøre en runde med steroider!
Sist endret av Gislefoss; 16. mars 2017 kl. 22:14.
Sitat av Gislefoss Vis innlegg
Det er på ingen måte meningen å være frekk, men jeg har bevitnet mennesker som har kjørt en kur, hatt lite peiling på hva de har holdt på med og fått hjerneslag. For å si det slik, en leverbeskytter, milk thistle(?) vil ha liten eller så godt som ingen effekt for en runde med D-bol only. Fjott og fjott, prøver jo bare etter beste evne å fortelle deg hva som er lurt og ikke lurt når du allerede har bestemt deg for å kjøre en runde med steroider!
Vis hele sitatet...
støttes dersom det er ønskelig kan TS sende meg pm med spørsmål
Trådstarter
15 1
Sitat av Gislefoss Vis innlegg
Det er på ingen måte meningen å være frekk, men jeg har bevitnet mennesker som har kjørt en kur, hatt lite peiling på hva de har holdt på med og fått hjerneslag. For å si det slik, en leverbeskytter, milk thistle(?) vil ha liten eller så godt som ingen effekt for en runde med D-bol only. Fjott og fjott, prøver jo bare etter beste evne å fortelle deg hva som er lurt og ikke lurt når du allerede har bestemt deg for å kjøre en runde med steroider!
Vis hele sitatet...
Aight, my bad. Sorry, hehe. Takk for innspillet uansett.

Sitat av freebird Vis innlegg
støttes dersom det er ønskelig kan TS sende meg pm med spørsmål
Vis hele sitatet...
Vet du ikke kan direkte henvise meg til noe, men har du noen forslag når det kommer til "skikkelige steroider"? Vil helst slippe å sette noen sprøyter, da jeg hater dette - men er ett siste alternativ.
Sist endret av Marwick; 17. mars 2017 kl. 05:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marwick Vis innlegg
Vet du ikke kan direkte henvise meg til noe, men har du noen forslag når det kommer til "skikkelige steroider"? Vil helst slippe å sette noen sprøyter, da jeg hater dette - men er ett siste alternativ.
Vis hele sitatet...
Du bør absolutt sette sprøyte istedet for å ta piller.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør absolutt ikke gå for kun Dbol kur, hvis du absolutt MÅ kjøre kun orale steroider så kjør heller Tbol, mye mildere og enklere å holde på det du legger på deg! Men det beste uansett kur er å ha testosteron som base og heller legge til oraler ved siden av.
Alle sier de skal kun teste en kur kun en gang, men det blir alltid flere kurer, meget avhengighetsskapende!

For en nybegynner anbefaler jeg testosteron only, kun sprøyte i 12-16 ukers periode for å se hvordan du merker varene.
Ved en senere kur kan du kjøre testosteron+dbol kur siden dbol skal kickstarte kuren din.

Selvom du skriver ingen moralpreken så må jeg bare si, kjører du en kur, vil du nesten garantert fortsette med det! :P
som han over her skriver så er sprøyter og fåretrekke, det me sprøyteskrekk vet jeg folk sliter med men her er det bare og bite tennene sammen og få hjelp av en som kan sette for deg mens du ligger på senga, eneste orale steroidet jeg personlig har brukt og som virkelig er bra er proviron, det er høyandrogent (androgent = styrke) og lavanabolt(anabolt = muskelbyggende) og som en enorm bonus er det bedre en nolvadex mot østrogenrellaterte bivirkninger, da dette orale steroidet er lav anabolt så vil du ikke ha noen fordel av og kjøre dette alene som kur, fordelen er at det kan kjøres sammen med veldig mye f,eks testo på bulkekurer og primobolan på deffekurer
ting som er fint og begynne med første gang og som ikke vil gi noe serlig bivirkninger er som nevnt proviron samt primobolan og boldenol (equipoise), de 2 siste her er injiserbare og alle disse 3 kan kombineres med hverandre for et bra resultat
Trådstarter
15 1
Hvis jeg absolutt skal risikere infeksjon, noe som i bunn og grunn er litt vanskelig å få om man bruker litt common sense. Hvorfor I alle dager skal jeg sette sprøyter istedet for å ta det oralt? Hater nåler, så burde ha et veldig godt grunnlag for å overbevise meg. Er det bare snakk om 20-30 prosent bedre effekt så gidder jeg ikke. Gidder ikke gå rundt med narkis-armer :P

Har ikke noe problem med å sette sprøyte på meg selv, foretrekker det faktisk framfor at andre gjør det. Grunnen til at jeg misliker det så mye er bare på grunn av stikk-sår på armer.

Åh, hvis det kommer til det - om det er noen som har erfaring med sprøyter, er det mulig å sette dem i hendene? Har veldig tydelige blodårer der.
Sist endret av Marwick; 17. mars 2017 kl. 12:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Marwick Vis innlegg
Hvis jeg absolutt skal risikere infeksjon, noe som i bunn og grunn er litt vanskelig å få om man bruker litt common sense. Hvorfor I alle dager skal jeg sette sprøyter istedet for å ta det oralt? Hater nåler, så burde ha et veldig godt grunnlag for å overbevise meg. Er det bare snakk om 20-30 prosent bedre effekt så gidder jeg ikke. Gidder ikke gå rundt med narkis-armer :P

Har ikke noe problem med å sette sprøyte på meg selv, foretrekker det faktisk framfor at andre gjør det. Grunnen til at jeg misliker det så mye er bare på grunn av stikk-sår på armer.

Åh, hvis det kommer til det - om det er noen som har erfaring med sprøyter, er det mulig å sette dem i hendene? Har veldig tydelige blodårer der.
Vis hele sitatet...
mindre bivirkninger og mindre risiko for skader på nyrer og lever
du setter ikke sprøyta i armen men i rassen :P steroidene skal inn i en muskel, ikke i blodbanen
Trådstarter
15 1
Er bivirkninger det eneste? Gidder ikke styre med sprøyter dersom det + skåning av nyrer og lever er det eneste.
Ja det sier du nå det, men vi snakkast..
Er det noen som skulle hatt moralpreken så er det faen meg du ass
Trådstarter
15 1
Det er det sikkert.
nei du har jo stålkontroll på dette du så nå stikker jeg også, lykke til`a
Trådstarter
15 1
Det har jeg da absolutt aldri sagt. Spurte bare
Du må iallefall passe på å få løfta litt vekter innimellom. Ellers så blir det bare pupper og kviser utav dette her.
Trådstarter
15 1
Det skal jeg selvfølgelig gjøre. Tenker å trene 3-4 ganger i uken
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marwick Vis innlegg
Er bivirkninger det eneste? Gidder ikke styre med sprøyter dersom det + skåning av nyrer og lever er det eneste.
Vis hele sitatet...
Det er mye tryggere å ta sprøyter enn piller..
Piller må gjennom en ekstra prosess før det kommer ut i blodet, det må ikke sprøyter.
Trådstarter
15 1
Oki, da har jeg en viss ide. Går til innkjøp etterpå. Mange takk for gode svar!
Komitråd dette.... ''jeg vil ikke ha narkis armer''.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du bør absolutt ikke gå for kun Dbol kur, hvis du absolutt MÅ kjøre kun orale steroider så kjør heller Tbol, mye mildere og enklere å holde på det du legger på deg! Men det beste uansett kur er å ha testosteron som base og heller legge til oraler ved siden av.
Alle sier de skal kun teste en kur kun en gang, men det blir alltid flere kurer, meget avhengighetsskapende!

For en nybegynner anbefaler jeg testosteron only, kun sprøyte i 12-16 ukers periode for å se hvordan du merker varene.
Ved en senere kur kan du kjøre testosteron+dbol kur siden dbol skal kickstarte kuren din.

Selvom du skriver ingen moralpreken så må jeg bare si, kjører du en kur, vil du nesten garantert fortsette med det! :P
Vis hele sitatet...
grunnen til at jeg ikke har nevna testoprodukter er at jeg har misstanke om at ts jobber som dørvakt eller noe slikt, testo ville vert gunstig for ts mtp økt appetitt men igjenn så er væskeretensjon et problem da dette er noe man ser på hele trynet til slanke folk og som kan avsløre ts. en annen ting at testo er den beste basen uansett kur er bare piss :P
Sist endret av freebird; 17. mars 2017 kl. 15:38.
Norges softeste mann
Gislefoss's Avatar
18 9
Sitat av Marwick Vis innlegg
Gidder ikke gå rundt med narkis-armer :P

Har ikke noe problem med å sette sprøyte på meg selv, foretrekker det faktisk framfor at andre gjør det. Grunnen til at jeg misliker det så mye er bare på grunn av stikk-sår på armer.

Åh, hvis det kommer til det - om det er noen som har erfaring med sprøyter, er det mulig å sette dem i hendene? Har veldig tydelige blodårer der.
Vis hele sitatet...
Du burde ikke tøyse med steroider. Du skal IKKE sette bolet rett i årene, men i en muskel! Rompa eller låret er veldig greie steder å sette på seg selv. Kan jeg få spørre hvor lenge du har trent, for hvis du begynte å trene for to uker siden og har fått for lite "gainz" må du bare la det gå sin tid og trene normalt. Hvordan er kostholdet ditt, søvn og rutiner? Får du i deg nok av det du trenger?

Og når du først har startet på en kur kan du gange det du holder på med nå med 10. Du må spise mer, du må trene mer, du må virkelig gå all in for å få noe som helst nytte av bolet. Som også nevnt over her, kjør en t-bol kur hvis du absolutt skal ta oraler, d-bol kommer ikke til å gjøre stort annet enn å gjøre deg til en ballong i tre ukers tid før vannet forlater kroppen.
Trådstarter
15 1
Er ikke dørvakt i det hele tatt. Jobber med yrkesfag.
Sitat av Marwick Vis innlegg
Er ikke dørvakt i det hele tatt. Jobber med yrkesfag.
Vis hele sitatet...
neivell, du har jo ikke akuratt sakt hva du jobber som, bare at du testes for nark og det er viktig at du er i god fysisk form så jeg gjetta bare
Du sier at alder ikke er relevant. Men mer feil kan du ikke ta når det gjelder bol. Tipper at du er rundt 16-18 år, uvitenheten din avslører deg. Hadde du gjort deg bevisst på risiko som du sier, så hadde du ikke skrevet så mye dumt. Og når du skriver så mye dumt på så kort tid, da må du bare forvente moralprek.
Dette faller muligens inn under moralpreken; men har du vurdert å bare ta noen armhevinger og situps før du legger deg? Da blir man ganske sterk og man har null sannsynlighet for å bli hekta for boling. Man blir heller ikke sprø i toppen, får ikke testikler som erter, kviser som en jævla goblin og heller ingen snodige pupper.
SARMS er et veldig fint alternativ til boling, i tillegg er det pilleform så du slipper sprøytetullet siden du vil unngå det. Virker som om du har lite erfaring rundt det med trening, kostilskudd og hva det å hive seg på "next level" former som steroider innebærer. Om du så velger å bole så blir dette en livsstil, samtidig som du skal spise og trene hardt. Du bør ikke bare tenke på urinprøvene, men hva folk rundt sier og mistanker som følger med om du vokser veldig mye iløpet av kort periode. Skal love deg at onkel blå kommer på døra da, de er mye mer overvåken nå enn før i tiden.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser det er mye rart ute å går her... Tenkte jeg ikke skulle svare men når noen først kommer med svada til en som prøver å få svar på sine spm. Selv har jeg lang erfaring med dette ( dog noen år siden ) men da alt fra dbol only som alle fraråder til tren etc kurer.
Det med at man blir sprø i hue/roidrage er jo piss.. Såklart er du en aggressive person kommer det til å fremheve dette, men som meg som er en rolig person merket verken jeg eller noen andre noe som helst.. Svarer gjerne på det du måtte lure på.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke lest noe annet en topicen. Men sjekk steroider.net eller .no der har mye info. Kjørere du oral kur only så gå for tbol og ikke dbol. da tbol ikke har østrogen effekten som dbol har og du fucker ikke opp. HUSK PCT!!! veldig viktig. lykke til


Mvh seriøs steroide bruker