Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2533
Ofte på forumet så ser jeg poster om våt og seig amf. Det jeg lurer på er hvorfor dere i det hele tatt tar i mot dette? At det smeller i 2-3 dager har lite å gjøre me at det er bra, men mere å gjøre med at det inneholder ether og alt mulig dritt.

Alle brukere har et ansvar for kvaliteten. Tar dere imot dritt og aksepterer slikt så vil det igjen gå ut over den generelle kvaliteten og hva som er akseptabelt i landet.

Marsipan som lukter blomster er ikke et ferdig produkt og er i utgangspuktet vekt bøff.

Jeg vet at det ikke er så akseptabelt å ta i mot våt weed rundt om kring.
Da forstår jeg ikke hvorfor amfetamin brukere er så ukritisk i forhold til dette.

De som selger denne kjemikaliedritten har i hvertfall ikke samvittighet. Selger vått bøff og farlige greier uten å bry seg noe mer om sin egen lommebok. Slike folk er ikke mennesker i mine øyne lenger, men dyr.

Amf skal være luktfritt og tørt. Lukter det en bitte liten eim blomster kan det være akseptabelt. Bruker du å snorter slikt dritt som lukter og er fuktig så kan jeg garantere deg at in the end så ender du sannsynligvis opp som løsemiddelskadet eller lignende.

Håper bare kulturen rundt dette kan endre seg. Folk er altfor ukritisk
Men så må du ta i betrakning at det er kansje folk som bare har 1 dealer å ikke vil ha dritten fra gata?
Da synes jeg du heller burde lage en samletråd istede for en "Klagetråd"
Jeg har en dealer som er ganske alright, han forteller meg når stoffet er dårligere en vanlig, men han er den eneste jeg får tak i.

Trur problemet ligger i dårlig kontakter, folk som rett å slett gir seg faen eller trenger å få solgt dritten og lurer kunden.

selv opplevde jeg en person som brukte cola ukentlig, han så mine saker å ble sjokkert, å det var bare noe jeg fikk gratis. Mye dårlig stoff som blir solgt, og brukere vet ikke forskjellen
Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så vanskelig å skaffe kontakter? før når jeg drev på med amf f eks. Så hadde jeg en hel tlf liste fulle av dealere jeg kunne ringe med forskjellig kvalitet å priser osv, men fikk jo seff mye dritt, but lifes a bitch!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Folk gjør som folk gjør, er ikke like lett å finne en god langer for alle.
On topic: marsipan kan til tider være gode varer og, har fått amf som smelter på badet, og marsipan-ish oljete hvit luktrfri gugge. Ekte speed kan være så mangt, men truth to be told, inneholder det meste av amfetamin i norge gjerne metamfetamin.

Jeg har faderullan meg insufflert slike varer i aften også, men konklusjonen min blir at det er viktig å ta ansvar, men dette er ikke noe å lage flere tråder over imao
Kanskje du ikke har klart å følge med blant klusset som kan oppstå her? http://freak.no/forum/showthread.php?t=237197 - Informasjon om stimulanter.

Samt disse innleggene blant annet: http://freak.no/forum/showpost.php?p...48&postcount=2
http://freak.no/forum/showthread.php...91#post3086691

[COLOR="DarkRed"]Mvh
Lucy[/COLOR]