Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  116 12239
Hallo har solgt en del ting på skolen i det siste, bare små ting som smykker, og kjeder. Men finner ikke noe annet "interessant" å selge.
Noen forslag?
Godteri? Brus? Kondomer? Sexdukker?

Bare kreativiteten setter grenser.

And stop stealing your mom's jewerly...
Sist endret av KevinNice; 1. september 2011 kl. 20:25.
Hvor gammel er du? Hvis du går på ungdomskolen er vel sikkert snus og røyk populert. Kanskje energi-shots/drikker
Rare og stilige lightere fra DX og kosttilskudd (har solgt 5kg kreatin her )
Jeg bruker å kjøpe en tier med Lucky Strike, så selger jeg hver røyk for 10,- uten problem. Bommer selvfølgelig til de jeg kjenner godt, så douchebag er jeg ikke :P
Sist endret av Kruppy; 1. september 2011 kl. 20:29.
Ja du kan selge sigaretter..det er lukrativt. Kjøp en 20 pakning og selg hver sigarett for 10kr. Blir penger av sånt
som sagt, hvor gammel er du?
Blir litt for "Heavy" deres forslag. Har tjent 3k på smykker... Vil ikke gå over til tobakk o.l. pga skolen vær er ganske streng. Går i 10. klasse på ungdomskolen btw
Godteri kan du tjene masse penger på. Ihvertfall i 10. klasse da alle har med penger hver dag.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Blir litt for "Heavy" deres forslag. Har tjent 3k på smykker... Vil ikke gå over til tobakk o.l. pga skolen vær er ganske streng. Går i 10. klasse på ungdomskolen btw
Vis hele sitatet...
Hvor har du fått smykkene fra?
Og drit i om skolen er streng eller ikke. Vær en mann, og ikke vær redd for kjeft
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Blir litt for "Heavy" deres forslag. Har tjent 3k på smykker... Vil ikke gå over til tobakk o.l. pga skolen vær er ganske streng. Går i 10. klasse på ungdomskolen btw
Vis hele sitatet...
du skal jo holde det hemmelig da
Lager du smykker selv? Det var ike dumt.
selg energidrikk (red bull, battery, franks osv.) til åttende og niende klasse, merka det i fjor att de er ganske ivrige etter det tjente 400 på vennegjengen til eksen min på en uke
Har importert fra Ebay, og jeg tror ikke godteri er noe på vår skole.
Er heller ikke noe bra å selge leske drikker, pga vi har kiwi 20 meter fra skolen.
Sist endret av WindowsLate; 1. september 2011 kl. 20:38.
som nevnt gå på D.E du får ganske mye smått og morro der for under 200 kr så du slipper porto og er du heldig får du solgt det for 1000 kr :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
som nevnt gå på D.E du får ganske mye smått og morro der for under 200 kr så du slipper porto og er du heldig får du solgt det for 1000 kr :P
Vis hele sitatet...
D.E? hva er det xD
DealExtreme mener han, tror jeg..
Sist endret av Xernox; 1. september 2011 kl. 20:40.
Du går i 10ende? Når jeg ikke på ungdomskolen solge jeg tobakk som hakka møkk. 20pk med prince 10kr per sigg = 200kroner per pakke(Hell yeah) nå på VGS funker jo dette ikke da man bare kan gå i kiosken over gata å kjøpe(Vgs oslo)
Noen som vet leveringstiden hos DealExtreme?
3uker ca titegn
shit was so cash
Anda22's Avatar
Snus/røyk er vel det du tjener mest på
En venn av meg selger gatsby (en asiatisk voks) for 150 kroner stykke! Han tjener fett! Han er kineser da, så han har kjøpt det nede i Kina! Heftig buisniss! Ellers kan du kjøpe fra ebay veldig billig!
Ost går vel alltids ann og selge, Helst Jarlesberg eller pultost da.
Sitat av SilverLemon Vis innlegg
Ost går vel alltids ann og selge, Helst Jarlesberg eller pultost da.
Vis hele sitatet...
HAHA der trakk jeg på smilebåndet, hvem på en ungdom skule vil kjøpe ost?
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Hallo har solgt en del ting på skolen i det siste, bare små ting som smykker, og kjeder. Men finner ikke noe annet "interessant" å selge.
Noen forslag?
Vis hele sitatet...
- Weed / Keef
- Alkohol
- Prostitusjon (ala. South Park Episoden)

(Litt useriøst)

Du kan selge alt som etterspørs, et bra triks vil være å få et par av de "kule" til å begynne med noe du selger, så følger resten av saueflokken etter. For alt de evner til å forstå, så kan du selge dem vann tappet fra springen.

Mer seriøst:
Fake merkeklær
Fake briller
Mobiler
og andre fake-varer du kan kjøpe fra kinesiske sider, for en billig pris.
Sist endret av Ivar; 1. september 2011 kl. 22:10.
Noen flere forslag....
D.E har foresten synsykt billige mobiler for det meste kopier men er billige og kule!
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Jeg pleide å kjøpe en sånn 5 pakning med nudler til 7,50 eller noe, så solgte jeg en pakke for 5 kroner.

Funker men er ikke så store inntekter da
Nå er jeg jente da, men har solgt en del parfymer/kremer/sminke/toalettmapper/smykkeskrin + litt merkeklær som jeg har samlet opp etter x antall julaftener, bursdager osv. Ellers kan jeg bare anbefale deg å lete rundt i huset og la kreativiteten bestemme. For et par dager siden (f.eks) fant jeg en lommelerke som jeg tok ned i sekken, og plutselig kom det en i dag som tilfeldigvis spurte meg om hvor man kunne kjøpe lommelerker - og vips hadde jeg 1oo kr.
Det jeg tjente penger på var hjemmebrent. Overprisa hjemmebrent.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Alt kan selges, og dermed kan alt kjøpes. Sørg får at de riktige folka vet at du er den som kan skaffe alt, så burde du få bestillinger så det holder.
Jeg ser ikke helt det at man absolutt skal tjene penger på vennene sine. Er det bekjente kan det forsåvidt være greit, men husk at kompiser skal få kompispris!

Kompispris = innkjøpspris + 0-15%
Kaker du kan kjøpe som toro kakeblanding (30kr eller no)og steke kaken dagen før og selge 10kr stykket blir litt penger av det
Invister pengene dine i en brusautomat som du setter ned på skolen.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av Ivar Vis innlegg
- Weed / Keef
- Alkohol
- Prostitusjon (ala. South Park Episoden)

(Litt useriøst)

Du kan selge alt som etterspørs, et bra triks vil være å få et par av de "kule" til å begynne med noe du selger, så følger resten av saueflokken etter. For alt de evner til å forstå, så kan du selge dem vann tappet fra springen.

Mer seriøst:
Fake merkeklær
Fake briller
Mobiler
og andre fake-varer du kan kjøpe fra kinesiske sider, for en billig pris.
Vis hele sitatet...
Haha, han skal vel ikke drive butikk heller da? Rigger opp med klær osv da blir man vel lett busta.

Som sagt burde du selge småting, fortsett med smykkene. Og tobakk og snus går det desverre som regel mye av.
Kan jeg bare spørre hvordan du selger ting? Er det slik at du går rundt med masse smykker rundt på armene dine og spør om folk vil kjøpe? Minner meg nesten om slike selgere som raver rundt på strendene i syden ..
Er vel sånn som i fast and furious tokyo drift:P
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg ser ikke helt det at man absolutt skal tjene penger på vennene sine. Er det bekjente kan det forsåvidt være greit, men husk at kompiser skal få kompispris!

Kompispris = innkjøpspris + 0-15%
Vis hele sitatet...
Så kompiser skal måtte betale mer? Så snill du er da...
Ja for det er jo sååååååå mye bedre å gå i tap sant?
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Så kompiser skal måtte betale mer? Så snill du er da...
Vis hele sitatet...
Man selger som regel ikke for innkjøps pris?
Snus er lønnsomt. 13-14åringer betaler gjerne 50++ per hamsterbleie si det er 20 i hver boks, så tjener du 1000 per boks bare skaff ett rykte om att du selger, hint gjerne litt til kamerater som snuser
Kjøp et par digi scales fra siden postet tidligere her. 50 kr stk. Selger du dem fin for 250 pr stk. Mange "fancye" der.
Selg ringer ?

ser at du har solgt smykker, bruk samme metoden bare med ringer,
lag gjerne med forskjellige farger og foreksempel noe som ser ut som en stor diamant.

Lykke til

Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg ser ikke helt det at man absolutt skal tjene penger på vennene sine. Er det bekjente kan det forsåvidt være greit, men husk at kompiser skal få kompispris!

Kompispris = innkjøpspris + 0-15%
Vis hele sitatet...
Det han mener her er at du bør selge til kompiser for like mye som du kjøpte det for, + at kompisene skal få 0-15 % rabatt på det du selger dem.
Sist endret av diego; 1. september 2011 kl. 23:26.
Off-topic:
Hvis jeg kjøper en laser fra dealx (100mw slik den linken som det ble referert til tidligere), kan den bli tatt i tollen da?
Selge overpriset røyk og snus til tenåringer som ikke har så mye penger å kose seg med, synes jeg er et litt slemt forslag.

Flott initiativ du har Ts,tror dealextreme er en god måte å tjene seg en slant på jeg,de har jo alt mulig der,så fanger du tidlig opp hva det er trend for i ditt ungdomsmiljø så er nok det veien å gå
Sist endret av Cosmos; 1. september 2011 kl. 23:53.
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Off-topic:
Hvis jeg kjøper en laser fra dealx (100mw slik den linken som det ble referert til tidligere), kan den bli tatt i tollen da?
Vis hele sitatet...
Nei, for den koster under 200 kr og du må ikke tolle den, og om den skulle blitt skjekket så er den ikke ulovelig. Er blitt diskutert her før, og den er lovelig og bruke i egen stue men ikke offentlig.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Nei, for den koster under 200 kr og du må ikke tolle den, og om den skulle blitt skjekket så er den ikke ulovelig. Er blitt diskutert her før, og den er lovelig og bruke i egen stue men ikke offentlig.
Vis hele sitatet...
Takker!
http://www.dealextreme.com/p/designe...cm-cable-65400

Kjøpe et par slike. Ekte vare koster over tusenlappen i Norge.
Sist endret av mo3; 2. september 2011 kl. 00:04.