Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2584
hei, har nå lest litt om extacy rundt om på forumet her, men det jeg ikke klarte å finne ut av er hva som kan gjøre extaxy rusen sterkere. Det jeg tenkte på er om f. eks alkohol, hasj eller andre ting kan være med på å forsterke opplevelsen og gjøre den enda bedre?

Jeg har 1 rosa firkløver og 1 hvit rolex.

Vil disse 2 pillene være nok til en tur er også noe jeg lurer på...



Beklager hvis denne informasjonen allerede ligger ute her, men har ikke orket å lese gjennom alt som ligger ute på forumet angående extacy.

håper på gode svar!
Hilsen eksperimenterende tenåring.
har ikke så mye peiling på knips men jeg er ganske sikker på at en rosa firkløver ville vært nok ja
Knips rusen vil overta for alkohol rusen. Hasj kan gjøre turen mer vrengt, halliser osv, burde sikkert ta en clean tur første gangen. Spis en halv først, vent litt se hva som skjer, går alt bra sleng på resten. Og spis den siste en time inn i turen. For en førstegangs tur holder 1 eller 2 i massevis hvis de er gode piller
Sist endret av odis; 13. januar 2010 kl. 13:30.
"Hasj er som krydder på en hver tripp" har jeg lest et sted her på forumet før, og er helt enig.

Når det kommer til alkohol syns jeg du bør la hver å blande de to. Alkohol gjør ikke turen bedre, og det tørker deg ut ganske kraftig..

Speed har en tendens å gjøre oppturen heftigere for mange, men jeg vil vel egentlig heller ikke anbefale å blande de to, da begge stoffene tørker deg ut så til de grader...
Ja det vil holde for en førstegangsbruker (Kvaliteten spiller en stor rolle i-og-med)
hvit rolex er ikke noe særlig, ikke ta den. det blir bare kjipt..
skal holde med det du har. Og ikke bland noe annet inn første gang. Lurt å ta det alene, bli litt kjent med stoffet før blanding er anbefalt.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
GHB mot slutten av turen kan gjøre trippen litt sterkere. Ellers er det min mening at man ikke bør blande med andre ting første ganger man tar MDMA. Det er noe med at man bør oppleve den rusen for seg selv - og den er sterk nok, så du trenger ikke å piffe den opp!

Forutsetter MDMA eller gode knips. Om de du har vet jeg ingenting, men vi har en egen tråd for piller på ecstasy-markedet som du kan kikke på.
Sist endret av Mullah; 13. januar 2010 kl. 13:52.
Sjekk også http://www.pillreports.com og se om du finner pillene du har der. Dette anbefales på det sterkeste grunnet mye rart i div piller, spesielt nå om dagen.

Hvis du vil være helt sikker kjøper du deg et eztest-kit som koster noen hundrelapper.
de pillene du har, har det vert en del av i bergen. jeg råder deg til og skaffe deg noe andre typer om du skal ha det gøy.

noen som husker b29 typene? noen av de var RÅ

når rusen intrer på det sterkeste, ta deg ett stort trekk av en pipe
Ta deg noen pills før du dropper de, det gjør jeg altid og jeg får mye bedre effekt også etterhvært når rusen begynner å gå vekk så tar jeg meg et bonge trekk og da er det på an igjen
alkoholen forsvinner når du popper pillene. selv om du er dritings og tar en knips så blir du bare påvirket av knipsen. kan bli værre neste morning om du drikker mye da.. men ha altid noe valium eller noe annet benzo så kan du proppe i deg det meste :P
Sitat av Equipoise. Vis innlegg
alkoholen forsvinner når du popper pillene. selv om du er dritings og tar en knips så blir du bare påvirket av knipsen. kan bli værre neste morning om du drikker mye da.. men ha altid noe valium eller noe annet benzo så kan du proppe i deg det meste :P
Vis hele sitatet...
Ja men med kraftigere stoffer blir faren også større, kanskje ikke denne gangen og ikke neste men kanskje gangen etter der skjer det noe??

Det jeg prøver å si er at du egentlig ikke trenger så sinnsykt mye for å gjøre effekten sterkere, men hvær sin smaker sier bare min mening-
Sist endret av Rest1Peace; 13. januar 2010 kl. 17:00.
Hvorfor forsterke knips-rusen? Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å ta kun knips første gangen.. Så oppdager du raskt hvordan dette funker for deg, OG og den knips typen du har er bra liksom. Det er jo snakk om to forskjellige batcher her.. Hvordan skal du kunne vite hvilken som funker å ikke om du blander masse andre stoffer etc? Keep it safe første gangen vil jeg råde deg.. Du har da massevis av tid til å finne ut dette andre senere. Dessuten er det vanlig at noen knips typer inneholder litt speed (selv om jeg personlig et helt i mot dette), og av erfaring så mener jeg at speeden tar over for mye av rusen.. Ren mdma er jo fantastic. Ville anbefalt deg samt alle andre å søke opp en dokumentar på YouTube: Ecstasy rising.. Den er urolig tankevekkende.. Tror den kommer i fem deler elns. :-)
Hvis du er litt nervøs kan du jo drikke et par pils først, mens du venter på effekten, som kan få deg til å slappe av litt. Ellers vil jeg anbefale deg å ikke bruke noen andre rusmidler under selve trippen. MDMA følelsen har du ikke lyst til å ødelegge med noe. Dessuten hvis du spiser knips kan den være blandet med en del annen ting en MDMA, f.eks. amfetamin (og mye du ikke vil vite). Så da får du allerede en mix.

Ellers synes jeg å røyke en joint på nedturen er helt fantastisk. Da får du opp gløden på trippen igjen samtidig som du får en avslappet nedtur og lettere sovner. Som nevnt kan dette også framprovosere små hallusajoner (avhengig av hva som er i knipsen).Personlig synes jeg ikke dette gjør noe på nedturen, men ikke ødlegg turen på det beste (peaken) med å røyke. Ikke vært det

Lykke til! Ellers vil jeg anbefale deg å forbrede deg litt. For eksempel med god spilleliste. Les mer om dette i tidligere diskusjoner på forumet.
Ikke lurt å blande alkohol og knips første gangen. Man blir ganske tørr i munnen av knips, og øl er veldig godt! Dette i tillegg til at man ikke merker alkoholeffekten veldig bra kan føre til at man drikker alt for mye og kræsjer fullstendig.

Og forresten, de pillene du nevner inneholder ikke MDMA.
Sist endret av Saape; 13. januar 2010 kl. 21:39.
Om du vil vite litt mer om pillene du skal kaste i deg skaff deg EZ-test kit eller sjekk ut www.pillreports.com og finn pillene dine der. Utrolig nedtur og få i deg noen piller som folk har stappet sammen med rottegift
timmeyh: EZ-test kit tester ikke for strychnine. Det er uansett ikke så ille å få i seg litt av, det fungerer blodfortynnende og vil føre til at effektene smeller litt hardere. I tillegg er det ikke lengre noe særlig utbredt å hive strychnine i E-er lengre. Det som mye oftere er problemet nå til dags er at man får E-er med mephedrone, methylone og 2C-stoffer i, som ikke gir i nærheten av MDMA-funk.
Rosa firkløver kan jeg ikke si noe om, men den hvite rolexen vil jeg fraråde deg i å ta.
Det er vel litt over 1 år siden jeg prøvde de hvite rolexene og det var noe av det værste jeg har vert med på for å si det sånn... så om du har lyst på spy maraton så kjør på, du kommer aldri til å ha lyst å prøve ecstasy igjen.
Etter 2-3 kjøp med BARE piss så har jeg bare kuttet ut hele knips greiene, er alt for risky å putte i seg for tiden.

Om du får tak i noe bra så kommer du til å få deg en opplevelse du kommer til å huske lenge, spar deg til du har det.
Jeg hadde aldri tatt de hvite rolexa, første og siste gang.
Men rosa firkløvere har jeg aldri hørt om eller prøvd. Men et kjapt søk ga meg dette:

http://freak.no/forum/showpost.php?p...&postcount=610
Du har jo hørt om råd om pillene dine på tråden: "det norske ecstasy-markedet", og jeg vil anbefale deg å høre på det folk sier der. For din egen del.
Trådstarter
Hørte av en kompis av meg som hadde kjøpt de samma knipsene og han hadde tura helt sykt på to hvite rolex og en rosa firkløver... Var første gangen hans, og han sa han følte seg møkkfull og hadde bare kasta opp. Og som flere også sier over tror jeg heller at jeg venter litt med å prøve knips til jeg får tak noe ordentlig. Tror også at de rosa firkløverne inneholder noe som heter Piperazine.

Men takker for gode svar og råd, så får jeg heller vente litt med turen min
Sitat av ganja123 Vis innlegg
Hørte av en kompis av meg som hadde kjøpt de samma knipsene og han hadde tura helt sykt på to hvite rolex og en rosa firkløver... Var første gangen hans, og han sa han følte seg møkkfull og hadde bare kasta opp. Og som flere også sier over tror jeg heller at jeg venter litt med å prøve knips til jeg får tak noe ordentlig. Tror også at de rosa firkløverne inneholder noe som heter Piperazine.

Men takker for gode svar og råd, så får jeg heller vente litt med turen min
Vis hele sitatet...
Piperazine blir litt vel generelt.

"The piperazines are a broad class of chemical compounds"
Wikipedia