Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1054
Hei. Har et problem med COD'en min på pcen. Hadde samme problemet med en nedlastning, men så tenkte jeg det var noe ødelagt med den, så jeg kjøpte spillet i dag.

Har selvfølgelig reinstalla spillet med orginal-cd'er, med serial key'en jeg fikk med. Men fortsatt får jeg samme feilmelding. At spillet har et problem og må lukkes. Allerede før jeg får startet spillet ordentlig. Jeg skal egentlig ha bra nok pc. Bare som et eksempel spiller jeg GTA IV uten problemer.

Noe som må oppdateres, eller vet noen om hvordan jeg kan få fikset det?

Takker for svar ! <3
Sist endret av Jonaman; 24. februar 2009 kl. 19:23.
Litt mer informasjon om feilmeldingen hadde nok hjulpet folk i og hjelpe deg.
Jonaman's Avatar
Trådstarter
Står bare:
Call of duty blabla har et problem og må lukkes. Også at windows ikke finner noe løsningen på problemet.

Trenger virkelig hjelp her..
Sist endret av Jonaman; 24. februar 2009 kl. 20:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har feilmeldingen et nummer eller liknende? I såfall kan du google det + cod 5, så er det sikkert noen andre som har løst problemet (Jeg har gjort dette flere ganger med suksess). Ellers er det for lite info til at jeg løser det i hvertfall..
Sist endret av Pipa; 24. februar 2009 kl. 20:19.
Jonaman's Avatar
Trådstarter
hmm. Kansje jeg har tatt feil da jeg skrev: "feilmelding" .. For det står at spillet har sluttet å virke.

"Call of duty (R): World at War Campaign/Coop har sluttet å virke

Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig"

Men altså , spillet er helt nytt, og reinstalla. Hjalp dette noe?
Sist endret av Jonaman; 24. februar 2009 kl. 20:43.
Jonaman's Avatar
Trådstarter
Trenger enda hjelp folk ... o.o
Feilmeldingen har ingen nr. eller ID?
Jonaman's Avatar
Trådstarter
Nei. Bare at programmet har sluttet å virke.
hmmm... Da er det lite jeg/vi kan gjøre for deg...
▼ ... over en måned senere ... ▼
det samma sjer med meg at spillet sluttet å virke og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det O.o
Vista? Xp? Hva slags skjermkort har du, hvor mye ram har du... informasjon med andre ord.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Jonaman Vis innlegg
Hei. Har et problem med COD'en min på pcen. Hadde samme problemet med en nedlastning, men så tenkte jeg det var noe ødelagt med den, så jeg kjøpte spillet i dag.

Har selvfølgelig reinstalla spillet med orginal-cd'er, med serial key'en jeg fikk med. Men fortsatt får jeg samme feilmelding. At spillet har et problem og må lukkes. Allerede før jeg får startet spillet ordentlig. Jeg skal egentlig ha bra nok pc. Bare som et eksempel spiller jeg GTA IV uten problemer.

Noe som må oppdateres, eller vet noen om hvordan jeg kan få fikset det?

Takker for svar ! <3
Vis hele sitatet...
Ja eg hadde samme problem. Og då fant eg ut at du må skru ned kvaliteten på lydkorte ditt. til 24 bit og 48 000hrz. so funker spille mitt
Sist endret av bøllo; 3. mai 2009 kl. 20:48.
Evt. prøv å kjør kompatibelt for Win XP SP2.