Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 815
Hallo. (Vist denne er postet feil sted, som den sikkert er. Bare flytt flytt)

Det har seg slik at jeg nettopp har fått Vista, men ikke helt forstår meg på dette operativsystemet. Jeg prøver og bruke Pirox afk bot på denne pc en, men når jeg skal installere selve programmet får jeg denne meldingen :

http://img98.imageshack.us/my.php?image=hjelmegid4.jpg

Hvilket program skal jeg åpne installen i? Har hatt dette problemet med flere andre installer.

Tusen takk for hjelpen .
Mystefistisk. Jeg brukte Priox i xp veldig lenge, men ble bannet to ganger så jeg har ikke prøvd på vista enda. (Oppgraderte til vista her om dagen)

Men skal prøve og se hva som skjer i dag.
Problemet med den filen er at det ikke er en kjørbar fil.

Rename og sleng på .exe bak så kan det være det hjelper. Mulig at det er antivirusen din som har gjort det med filen i utgangspunktet.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har du 64 bit? Pirox har litt problemer når det kjører i 64-bit.

Og du må rename "Pirox" til noe annet før du bruker den feks: "Sjokkomelk.exe"
Apu
Apu's Avatar
Trådstarter
Jeg har renamet den til Pirkeland.exe men kommer alikevel opp sånn hvilket program skal den åpnes i.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har du prøvd å laste den ned på nytt? Mulig nedlastningen ble corrupt.
last ned fra http://www.piroxbots.com/?action=pbDownload

btw: Føler jeg bør advare deg. bruker du gratis versjonen kommer du til å bli tatt, vist du vil botte uten å bli tatt bør du skape sammen de 8 Euroene det koster å kjøpe fullversjon.

Edit: Leif
Sist endret av Synderen; 22. oktober 2008 kl. 09:26.
Apu
Apu's Avatar
Trådstarter
Har lastet ned på nytt nå, renamet til Sjokolade.exe men kommer enda hvilket program vil du åpne i :/. Ingen som har erfaring med Pirox i Vista?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Det funker helt fint hjemme hos meg, tror du bør spørre på forumet til Pirox, muligens du får bedre resultater der
Du må inn i mappealternativer og skru av "Skjul filetternavn for kjente filtyper" fordi høyst sannsynlig renamer du ikke .exe betegnelsen, bare alt før. Høres rart ut, men virker logisk etter min tankegang.