Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 8556
HeiHei

Etter og ha sett suksessen og praten før/etter oslotreffet nå sist, syntes jeg vi kunne tatt ett i stavanger / sola / sandnes?

noen fler som er interessert i dette? =)

har ikke tenkt ut noen dato eller sted enda, så vist dette blir aktuelt så får vi diskutere det
Sign me up!
Sandnes/Stavenger, kan vel stoppe innom Dolly eller noe å spise pizza?
Som i Oslo eller Bergen(?) blir kebab uaktuelt for min del
Hadde vært hyggelig
Jeg er åpen for treff jeg, men Sola blir litt på "utsiden" på en måte. Det er mye enklere for folk som ikke nødvendigvis er fra Stavanger/Sandnes å ta toget/bussen rett til ruten i sandnes, eller stasjonen i Stavanger.
En mulighet er jo å dra å spise pizza, noe som "alle" liker. De har vel vegetarpizza også på Dolly for dem som liker det?

I etterkant har jeg ikke så mye forslag da jeg ikke bor i sandnes eller stavanger, men det er vel kanskje en plass en kan sette seg å chille? I Stavanger kan en jo sette seg i parken der med kirka å "breiavannet" å hygge seg, gjerne ta noen øl osv.
Men dette får bli noe dere som bor i området finner utav, så kan jeg heller møte opp om det frister
Ja er enig med deg der møkk, med tanke på tog osv, så begrenser vi oss til stavanger / sandnes.
Dolly høres bra ut for min del, det er jo mange kaffe "bar'er" i stavanger som vi kan sitte og chillen på, eventuelt bowling, hvor det både er mat og øl servering for dem over 18 (de under 18 kommer også inn, er bare leggplikt når man kjøper)

har bare ordnet noe kjapt som jeg kommer til og oppdatere videre:
NFF Treff
Regn med meg.
Fikk en liten idè nå, Tirsdag den 2.9.08 flytter jeg til egen leilighet på hunnvåg, helga den 5-7 skal jeg hjem til oslo en tur, men vist vi setter datoen til helga etter, den: 12-14 så kan vi eventuelt, stikke og spise og chillen på byen, også kan vi få på en liten fest hos meg etterpå, (bussen tar 5min fra stavanger)
Sist endret av MatsBABZ-!; 30. august 2008 kl. 17:41.
Høres fint ut det
Så de serverer øl på bowlingen?
Jeg er med på det meste jeg. Har ikke vært med på nFF treff i Stavanger før, men har forstått det slik at det ikke er det aller største oppmøtet, så vi får se hvem som melder seg på å om de har noe forslag til hva vi kan gjøre.
Huh.. Dårlig med liv i freaker fra stavanger området eller?
Skuffende
Hørtes kult ut, ikke at jeg "kjenner" noen andre her inne, men hadde vært gøy uansett. Bare dritt at jeg bor på Jørpeland og må beregne meg på å ta siste båt rundt 12-01 tiden...
Responsen er jo elendig! Her tar trådstarter skikkelig initiativ og alikevell bryr ingen seg!

Dette kan jo bli riktig kos

(bump)
ja, var lite respons.. men vi som er hypp på det kan jo dra det i gang og ha det fett?

(sitter hos en kompis nå, nettet mitt er nede)
Spørs når dette er Er jo opprinnelig fra Egersund, men bor på Østlandet. Jeg tar jo som regel noen turer nedover til Vestlandet igjen, så om det klaffer kan du regne med meg.
hadde vert veldig kosligt men 5ish t med tog er litt i over kanten for at eg gidder å komme
Hadde vert fint med treff i Stavanger
Kunne jo blitt hyggelig det ja
Eg kan sikkert ta turen, etter forsøket fra min siden ved å sette opp treff i Haugesund sist. Som gikk til helvete pga ingen som møtte opp ;p Sign me up :>
Blir dette noe av? Ser at postene er en uke gammel, noe som sier at forslaget neppe er glemt enda Kan sikkert samle noen om vi for sted og dato.

PS: Hilsen Sio, gadd ikke skifte bruker konto, denne tilhører en venn
ja, endelig har jeg fått meg nett igjenn =)

jeg ser dette som fullt mulig enda er folk fortsatt hyppe? :P
Helga?
nå er jeg ikke fra stavangerm og ikke har jeg mulighet til å komme heller; men tror at om dere sier en plass og TYDELIG kommer med dato og klokkeslett er det lettere for folk å planlegge og dere får vel kanskje mer respons
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av etse
nå er jeg ikke fra stavangerm og ikke har jeg mulighet til å komme heller; men tror at om dere sier en plass og TYDELIG kommer med dato og klokkeslett er det lettere for folk å planlegge og dere får vel kanskje mer respons
Vis hele sitatet...
Seconded, skal jobbe i helgen :P
Kunne jo passet godt på Dolly i Stavanger eller noe?

Hvis Sandnes så stemmer jeg fo Sandnes KEBAB
Sist endret av Sgt. Pepper; 9. september 2008 kl. 12:05.
Jeg stemmer for Sandnes!
Høres interessant ut dette, er antakeligvis med hvis det kommer en dato jeg har mulighet på..
Sitat av Ganjasynne
Jeg stemmer for Sandnes!
Vis hele sitatet...
Om vi skal være på hybelen til mats blir dette upraktisk..

Mye greiere å ta bussen i 5 min i stedet for 35 min
Sist endret av Joachimsen; 9. september 2008 kl. 12:23.
Jeg er med på treff jeg fortrekker Stavanger da
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Dollyen i stavanger er bra vet dere. Men jeg kan ikke si om jeg kan komme før vi har tid og dato
God ide,. stiller hvis jeg har anledning
Jeg er rimelig fersk på forumet. Er det noen som vil synes at det blir feil viss jeg stiller opp?
Sitat av Peebzz
Jeg er rimelig fersk på forumet. Er det noen som vil synes at det blir feil viss jeg stiller opp?
Vis hele sitatet...
Nei Nesten ingen kjenner hverandre fra før av annyways..
Sist endret av Joachimsen; 10. september 2008 kl. 00:05.
den beste maden e på kompa på Lura!

Stemme for meet der
Kjenner Joachimsen og FredrikThaMan, men ellers har jeg ikke skrevet så mange poster her på forumet og kjenner ikke så mange.

Måtte skifte brukernavn pga en venn som stjal brukeren og skrev masse non sence poster på forumet og fikk litt bad rep :S
Hva faen folkens? Her arrangerer Norsk Freakforum avdeling Sandnes og Jæren et landsteff og alt dere kan gjøre er å sitte på rævva å klage over om vi skal spise i Sandnes eller Stavanger?

Hvis det er så vanskelig så tar jeg avgjørelsen nå; Stavanger
Tid/dato? helga etter neste helg (19/20)? passer det?
Sted? nerder er vel jævla kresne så vi satser vel på pizza på dolly uten løk og andre ting som kan heve smaksopplevelsen? Fint!
Klokkeslett? 20:00ish?

Og til slutt, Bengt.. selv om du bor på prærien så regner jeg med deg. Per Gunnar er på jobb, i Japan for øyeblikket .. men ingen vet nok hvem han er uansett. I Stvgr. har vi da et par oldtimers,. Hva med NinjaSverre? IcTus? Tepose eller TurboAciid?

Freakere verden over møtes daglig over et glass øl, hvorfor skal ikke vi fra Stavanger klare det samme?
Enig der Petter Pan, nå ser vi at det er interesse (endelig), å da får noen (trådstarter?) ta initiativ til å bestemme hvor, når og hva(?).
Kebab blir som i Oslo uaktuelt
Jeg er sånnsett ledig på det meste, men det blir kanskje litt snart å si denne helga, da flere kanskje har lagt planer (som meg, men disse kan med nøden ditches), men si neste helg eller helga etter. Å bestem dere NUH, slik at det ikke skaper problemer for andre folk at det kommer på kort varsel. En uke eller to burde være nok tid. Det passer aldri alle, så vi må sette en fast dato nå, å holde oss til den.
Men iogmed det allerede er onsdag (snart torsdag) er det kanskje litt kort å lansere treff denne helga.
Møkk: Høres flott ut! Ja, det var helga etter førstkommende jeg siktet til.

Joachimsen, inspill?
Sitat av Petter Pan
Hva faen folkens? Her arrangerer Norsk Freakforum avdeling Sandnes og Jæren et landsteff og alt dere kan gjøre er å sitte på rævva å klage over om vi skal spise i Sandnes eller Stavanger?

Hvis det er så vanskelig så tar jeg avgjørelsen nå; Stavanger
Tid/dato? helga etter neste helg (19/20)? passer det?
Sted? nerder er vel jævla kresne så vi satser vel på pizza på dolly uten løk og andre ting som kan heve smaksopplevelsen? Fint!
Klokkeslett? 20:00ish?

Og til slutt, Bengt.. selv om du bor på prærien så regner jeg med deg. Per Gunnar er på jobb, i Japan for øyeblikket .. men ingen vet nok hvem han er uansett. I Stvgr. har vi da et par oldtimers,. Hva med NinjaSverre? IcTus? Tepose eller TurboAciid?

Freakere verden over møtes daglig over et glass øl, hvorfor skal ikke vi fra Stavanger klare det samme?
Vis hele sitatet...
Siden trådstarer nå har tatt initiativ til å la oss slappe av i den nye leiligheten hans burde vi ta dette også i betraktning. De fleste har vell blitt enige om Dolly i Stvgr. nå - dette blir bra å starte med, så kan vi ta turen til leiligheten etterpå, om dette fremdeles er greit for trådstarter.

I såfall burde han ta beslutningen mht. til dato/tidspunkt, noe som forhåpentligvis er snarest mulig.

Edit: forøvrig håper jeg også på neste helg
Sist endret av Joachimsen; 10. september 2008 kl. 22:42.
Sure Kyle,. hvis tilbudet ennå står ved lag er jo ingenting bedre,. men hva med å snu om på det? Først vorspiel hos mats, derreter pizza?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Hva om vi legger det til en søndag? Dollyen har vel åpent fordeom? Mats stenger vel heller ikke ned? Folk jobber på lørdagen vet dere
Og dere, i stavanger, sandes er skummelt :S
Jeg kan bli med hvis det skjer i stavanger, men jeg gidder ikke å dra til sandnes
Folk jobber kanskje på lørdag, men det gjør vi på mandagen og. Ikke morsomt om hele gjengen tar 9toget for å være opplagt til jobb neste dag.

Og sandnes er ikke skummelt, det er en myte.
Herre.

Vi tar det på Dolly i Stavanger, end of story - hvis ikke kommer dette til å pågå i evigheter.
Tidspunkt må som sagt Mats bestemme, om tilbudet hans fortsatt gjelder, men de fleste er vell enig om neste helg? Om vi skal til Dolly og så til Mats, eller omvendt, kan bli alt etter hva folk ønsker.

Mht. til de som jobber i helgen, så er det mange av oss som har skole å stresse med i ukedagene, og foreldre som skal ha oss hjem før elleve, så helgen blir etter min mening mest allsidig da vi slipper dette, vil også tro at de fleste har fri i helgen, for ikke å snakke om tid.

Ellers: ikke vær redd for å møte opp, de fleste kjenner ingen, og det skader ingen å være sosiale og hyggelige

Edit: og siden det var Mats som tok initiativ syns jeg han burde lage en liten oppsumering snart

Sist endret av Joachimsen; 11. september 2008 kl. 11:22.
Jeg er med så sant økonomien tillater det.
Noen som har noe dato?
Jeg er med. Når og hvor?
Jeg er med så lenge jeg får tid, skal nemlig på camping tripp denne lørdagen
Men er det da snakk om denne helgen, alså eventuelt imorgen? Og da er vell 5-6 tiden et bra tidspunkt for litt dolly?
Helst på Lørdag eller noe?
Skal ut på flaska i morgen.

Steffenz tar du med deg kamera? så vi får tatt litt bilder.
Sist endret av Sgt. Pepper; 11. september 2008 kl. 14:32.
Sorry, men kom litt sent i diskusjonen, men Lørdag passer jo bra da. Får se om jeg møter opp.
Kjenner Petter Pan (litt).
Høres fint ut, synd jeg bor i Særp.. :/

Kunne ikke fått til noe sånt lenger ut på Østlandet og da?
Hehe,. høres flott ut Clr Ta med anders?
Anyways,. hva sier dere til vorspiel hos mats hvis han ennå er interessert, deretter dolly dimpeles, på lørdag den 20 i Stavanger. Folk kan vel egentlig møte opp til vorspiel når de vill, men vi stikker sikkert til dolly 20:00ish?

Stikkord:
Lørdag, Dolly, 20:00, Stavanger
Sitat av Petter Pan
Hehe,. høres flott ut Clr Ta med anders?
Anyways,. hva sier dere til vorspiel hos mats hvis han ennå er interessert, deretter dolly dimpeles, på lørdag den 20 i Stavanger. Folk kan vel egentlig møte opp til vorspiel når de vill, men vi stikker sikkert til dolly 20:00ish?

Stikkord:
Lørdag, Dolly, 20:00, Stavanger
Vis hele sitatet...
Høres flott ut, men forsalg til hva som skjer etter pizza?