Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2907
Fakta:
Blir solgt som cola på gata i Vietnam
Effekt er 100% lik kokain og varer i 30-40 min
Eneste forskjell er at det ikke bedøver neseveggen eller gir hjertebank ved høye doser.
Dosering er også lik som god cola.

Det er altså ikke Coke, men har noen testa noe lignende og har en ide hva det kan være?
Hvilken farge er det? Hva lukter det?
Blir vanskelig for oss å gi deg et godt svar men det er vel noe syntetiske greier.
Trådstarter
13 0
Hvitt. Akkurat likt som bra cola med litt krystaller. Lukter ingenting. Skulle ønske jeg visste hva det var for det er cola uten bivirkninger ��

Har enda ikke lest om et rc som varer så kort og ikke har comedown. En kompis av meg er kjemiker og sier det kan være syntetisk "apotek" cola men da burde det vel ha vært antydning til bedøvelse da også?
Sist endret av Siberia; 1. april 2017 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det finnes flere RC som sammenlignes med kokain. Ett stoff som ofte nevnes i denne sammenhengen er etylfenidat, men søk og les om flere, så kanskje du kommer frem til en sannsynlig kandidat. Edit: Ser nå at du har lest en del.
Sist endret av kallisti; 1. april 2017 kl. 13:55.
Du kan jo eventuelt kjøpe det er test kit eller to. Vet ikke om det er mulig å få tak i Vietnam, men hvis du skal være der lenge kan du jo evt. bestille fra en nettside. Da finner du nok fort ut hva det er!
Trådstarter
13 0
Etylfenidat er ritalin bare "kokt" i etanol, noe som gjør at det gir raskere effekt. Men det varer mye lenger og gir angstpsymtomer og hjertebank hvis du tar mye. Dette er noe helt annet. Er utdannet biokjemiker selv....
Har prøvd kola i Norge en lang rekke ganger, og kun ytterst få ganger fått noe jeg syntes var verdt opplevelsen. Da snakker vi om varer til 1500-2000/g som stinker lang vei. Nedover i Europa får man kola som ikke kan sammenlignes med den beste norske, i styrker som får deg grisehøy av bare en dert på tannkjøttet. Min bergensede logikk forteller meg at inntak av en viss mengde stoff skal gi i nærheten av samme virkning uavhengig av hvor konsentrert pulverblandingen er, men personlig erfaring og overveldende mengder anektotisk bevismateriale tilsier at virkeligheten ikke er så enkel. Holder det for sannsynlig at du bare har fått en spesielt god type, kanskje mindre utblandet eller blandet med noe helt nøytralt/ikke-psykoaktivt (i motsetning til "norsk" kola som ofte kan ha både koffein og lokalbedøvende i seg).