Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2510
Hei!

Er alene og beskjeden 25åring i Oslo. Tenkte å ta en solorunde på byen for å treffe litt folk i morgen. Gjerne roligere plasser, typiske plasser med dansegulv er ikke helt min stil.

Noen som har tips om kjekke barer?
Grunerløkka. Start fra schous plass og jobb deg oppover. Memphis bar ligger rett ved schous. Helt greit sted med et lite dansegulv litt avskjermet om jeg husker rett fra baren. Da er du i Thorvald Meyers gate og kan fortsette oppover og ta første til venstre. Der finner du Ryes, et populært sted, men henger visst en del politi der så skal du blåse nesa ville jeg vært supercool Du har egentlig bar etter bar oppover Thorvald meyers og markveien som er gata parallelt til venstre. Enjoy
Hei! Send meg gjerne en PM hvis du har lyst til å ta en rolig øl.
Kanskje sjekke ut dattera til Hagen på Grønland og Gundruns i Karl Johan?

Begge to har dansegulv, men lokalene er store med masse sittegrupper.

Fin og opplyst atmosfære, og lett å treffe på hyggelige folk
Synes det er rart at folk anbefaler steder med dansegulv når du sier ifra at du helst vil ikke på et sted med dansegulv.
Steder som kan være noe for deg er...La Boheme på St.Haugen, No53 på Gamlebyen, Underwater Pub St Haugen, Postkontoret på Tøyen eller Cafe Sør på Youngstorget.
Sist endret av Rundstykke; 12. november 2016 kl. 13:46.