Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1101
Hei.
I dag fikk vi vite hvilken skole vi kunne komme på, og uheldigvis ble jeg satt på en skole jeg vil holde meg unna :P

Kan jeg ringe en skole for å høre om det er en ledig plass der? Har hørt at det er lite søkere på den skolen.

Sitter i London nå, og reiser hjem imorgen, eventuelle telefonsamtaler vil bli tatt da.
Videregående? Hvis du sier ja til venteplass så får du muligheten på andreinntak, og kan også begynne etter hvert som
skoleåret begynner.
Suck it up og gjennomfør utdanning. Vær glad du fikk plass.
litt umoralt, men i verste fall kan du når skolen starter møte opp på kontoret og si at du har tidligere blitt mobbet av elever på skolen eller liknende. da blir du ganske raskt byttet om på.

inn til videre er det bare å godta venteplass og se hva 2. inntaket byr på
Dette synes jeg høres noe snodig ut. Hva du har hørt sammenfaller nok i svært liten grad med hva som er aktuell status hos skolen du helst vil være på. Mest sannsynlig er det flere søkere enn du antar, noe som igjen viser at du har et karaktersnitt som gjør at du ikke er dyktig nok til å konkurrere med de som har fått plass.

Jeg ville ha ventet på andreopptaket. Da har du en mulighet til å komme inn på skolen du helst ønsker - i tilfelle noen av de som har blitt tildelt plass ikke svarer. Og, det materi nevner med å prøve seg på mobbing og forskjellig vil være svært lite heldig for deg dersom det kom ut.

Take the straight way - du kommer ikke nødvendigvis så langt med lureri og lyssky aktivitet som du kanskje tror.