Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1225
Har googlet meg ihjel om dette temaet og finner alle mulige tips og råd, men lurer på noe spesifikt som jeg tydeligvis ikke er kompetent nok til å finne ut av på egen hånd.

Finnes det noen måte å automatisk endre alle "offentlige innlegg" på facebook til f.eks. "bare venner", istedet for å måtte gå gjennom dem én og én. Har brukt Facebook sin egen funksjon for å gjøre dette med eldre innlegg, men ønsker å gjøre tilsvarende for alle (også relativt nye). Mener jeg har vært borte i noe sånt før. En nettside eller lignende.

Vennligst gi relevante/konstruktive svar og ikke svar som "google it". På forhånd takk.
Tannhjulet øverst til høyre. Settings/Innstillinger. I venstremenyen velger du Privacy/Personvern. Der har du et valg som på engelsk heter "Limit my past posts" (vet ikke hva som står på norsk). Der kan du enkelt stille inn dette.
Trådstarter
20 1
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Tannhjulet øverst til høyre. Settings/Innstillinger. I venstremenyen velger du Privacy/Personvern. Der har du et valg som på engelsk heter "Limit my past posts" (vet ikke hva som står på norsk). Der kan du enkelt stille inn dette.
Vis hele sitatet...
Det er som sagt det jeg allerede har gjort, spørsmålet er hvordan jeg kan gjøre det samme med nyere innlegg (fra i år f.eks.). Ser fortsatt innlegg fra 2011 som er merket som "offentlig".
Skjønner ikke helt hva du mener nå. Under overskriften Who can see my stuff? så har du "Limit my past posts" som skal gjøre alle poster fra du joinet Facebook til i dag private, og så har du "Who can see your future posts?" som setter default-valget for alle poster fremover...

Mener du at "Limit my past posts"-verktøyet ikke fungerer som det skal hos deg?
Trådstarter
20 1
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du mener nå. Under overskriften Who can see my stuff? så har du "Limit my past posts" som skal gjøre alle poster fra du joinet Facebook til i dag private, og så har du "Who can see your future posts?" som setter default-valget for alle poster fremover...

Mener du at "Limit my past posts"-verktøyet ikke fungerer som det skal hos deg?
Vis hele sitatet...
Hvis det er tilfellet (at alle tidligere innlegg skal endres av det) må det være noe galt, fordi når jeg bruker "se min offentlige profil"-funksjonen kan jeg fortsatt se innlegg (egne) fra 2011 og fremover.
Det er valgfritt å logge inn vettu..
Hijacker denne litt... Er det mulig å hindre folk i å tagge deg i bilder/filmer?
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Hijacker denne litt... Er det mulig å hindre folk i å tagge deg i bilder/filmer?
Vis hele sitatet...
Settings -> Timeline and tagging -> Review posts friends tag you in before they appear on your timeline? -> On
Sist endret av Realist1; 18. mars 2014 kl. 22:45.