Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 843
Hei. Jeg har en ca 3 år gammel packardbell iextreme pc som jeg har store planer om å bytte ut snart. Jeg har allerede kjøpt et Corsair 650D mid tower som jeg vil ha delene i, men i det jeg sparer til de nye komponentene så vil jeg ha delene fra den gamle pcen min i det nye kabinettet. Min største bekymring er det at i den gamle maskinen er det bare en fattig 250W strømforsyning. Derfor lurer jeg på om den vil gi nok kjøling på innsiden av det nye kabinettet. Noen som er klokere på dette enn meg?
Om PSU kjøler? Nei. Men, kanskje du lurer på om 250W PSU holder hvis du kobler på flere vifter? Ja.
Trådstarter
3 0
Var vell det jeg tenkte på ja. siden de nye viftene er større, og det virker logisk at de trekker mer strøm.
Det går fint!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Det du ikke har tenkt på er at Packard Bell strømforsyningene er plassert i toppen av kabinettet (mest sannsynlig). Det betyr at når du skal feste den i bunn av 650D'en så rekker ikke 4-pin til hovedkortet opp. Hadde ett bilde av min første stasjonære der det var tilfelle, men finner det ikke igjen
Trådstarter
3 0
Hmm. Det skader vell ikke å prøve. Hvis det ikke fungerer så putter jeg bare alt tilbake i det gamle kabinettet igjen
Fin måte å lære litt på vel