Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1962
Hei

Skulle gjerne trengt noen programmer til macen som da kun finnes til windows. Jeg vil ikke bruke "Parallels desktop", eller noe annet program som kan brukes gjør at jeg får windows på min mac.

Jeg vil ha et program som åpner og installerer vanlige windows programmer.

Noen som har noen forslag?
Hvilke programmer er det snakk om? Kanskje apple har laget tilnærmet programmer til mac?
Du kan forøvrig finne svar her: http://www.neilturner.me.uk/2007/01/..._programs.html
Sitat av adrkaar Vis innlegg
Hei

Skulle gjerne trengt noen programmer til macen som da kun finnes til windows. Jeg vil ikke bruke "Parallels desktop", eller noe annet program som kan brukes gjør at jeg får windows på min mac.

Jeg vil ha et program som åpner og installerer vanlige windows programmer.

Noen som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
Du har ikke så andre valg enn å virtualisere dersom du skal ha Windows-applikasjoner i OS X. Dersom du ikke vil ha hele Windows i fullskjerm eller som vindu har VMWare Fusion en Unity-modus hvor du får opp applikasjonene uten at du ser hele Windows-oset som ligger og kjører bak de
Du kan installere Wine som funker greit for de fleste programmer, eventuelt Crossover som er mer brukervennlig men med mindre valgmuligheter (og koster penger).
Trådstarter
Yes, takk for svar! Det hjalp veldig!