Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3707
Hei, har som mange andre av dere tenkt å kjøpe meg Bf3 til torsdag. Men vil pcen greie å dra det? Behøver ikke dra alt av grafikk på max. Hvis ikke, trenger jeg kjøpe bedre skjermkort osv? takk!

http://img508.imageshack.us/img508/693/utennavnra.png
vis dxdiag info heller
Trådstarter


http://img88.imageshack.us/img88/7915/utennavn1l.png
Sist endret av iUrge; 24. oktober 2011 kl. 16:48.
Hei Daniel! På medium tror jeg nok det går, men high ++ tviler jeg på.
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hei Daniel! På medium tror jeg nok det går, men high ++ tviler jeg på.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Fikk noia når du sa navnet mitt, men ser åssen du fikk tak i det
Sitat av iUrge Vis innlegg
Takk for svar Fikk noia når du sa navnet mitt, men ser åssen du fikk tak i det
Vis hele sitatet...
Jeg vet det også.
Ikke skriv noe på nett du ikke er villig til å stå for i en senere anledning!
Oppgradert skjermkort kunne nok vært noe for deg.
Vil heller tro du er VELDIG heldig om du klarer spiller med over 30 FPS i low. Men det finner du da fort ut av når du installerer spillet.
Eg sitter selv med i5 2500k, 4gb ram og et radeon HD6870 kort, og tror eg er heldig om eg klarer medium
Sist endret av JVMyhre; 24. oktober 2011 kl. 16:57.
Trådstarter
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vil heller tro du er VELDIG heldig om du klarer spiller med over 30 FPS i low. Men det finner du da fort ut av når du installerer spillet.
Eg sitter selv med i5 2500k, 4gb ram og et radeon HD6870 kort, og tror eg er heldig om eg klarer medium
Vis hele sitatet...
Gledesdreper... Neida, dro den testen og fikk godt over medium så dette går veien takk for alle svar
Sitat av iUrge Vis innlegg
Gledesdreper... Neida, dro den testen og fikk godt over medium så dette går veien takk for alle svar
Vis hele sitatet...
Ja men den testen er ikkje til og stole på, den mener at min pc klarer den på full popp, men Daniel Matros (En av BF3 utviklerene) sa at du vil trenge 2x 580GTX kort for og kjøre det på ultra. Så den testen stemmer ikkje
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Med en halvgammel dobbelkjerne og et 9800GT oppfyller du akkurat minimumskravene så jeg tviler på at det duger til noe over low-settings. Uansett så må man nok bare vente og se
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ja men den testen er ikkje til og stole på, den mener at min pc klarer den på full popp, men Daniel Matros (En av BF3 utviklerene) sa at du vil trenge 2x 580GTX kort for og kjøre det på ultra. Så den testen stemmer ikkje
Vis hele sitatet...
Nei? kjørte det på ultra med XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan", PCI-Express 2.1, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort, 800MHz

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=639513

Og det funket perfekt, i7 og 6gb billigram.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Du kjørte betaen Bundy. Dessuten måtte fps. duppet ned i de lave 40 og det er ikke akkurat hva jeg kaller perfekt.
Så, betaen gikk på 40 fps?


Skeptisk...
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Kommer an på oppløsningen din selvfølgelig. Jeg sier ikke at den kjørte konstant på 40fps, men med mitt oppsett, dog med kun ett GTX570 i aksjon duppet fps ned på førtitallet på Caspian Boarder.
Opplevde aldri noe slikt på caspian border...
Sist endret av Bundy; 24. oktober 2011 kl. 19:54.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Målte du fps da?
Nei, men er ganske sikker på at jeg merker hvis det er 40fps... Har sittet på eldgammel HW selv.

Merket ingen forskjell på caspian border vs resten av de få mapsa som var ute i betaen.
Sist endret av Bundy; 24. oktober 2011 kl. 20:04.
"Drar pcen min Bf3?"

Fest en tråd mellom BF3 coveret og PC'n så får du se Tipper BF3 veier litt mye så du må nok bruke stålwire.
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
"Drar pcen min Bf3?"

Fest en tråd mellom BF3 coveret og PC'n så får du se Tipper BF3 veier litt mye så du må nok bruke stålwire.
Vis hele sitatet...
Hvordan drar pcen seg selv?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Hvordan drar pcen seg selv?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke dra deg selv. Men hvis du setter hjul på viftene kan den jo kjøre og sda BF3 etter seg.
Vil BF3 kunne kjøre på ultra på maskina mi? Intel i7-950, Gainward GeForce GTX 570, 6 gb ram, Gigabyte GA-X58A-UD3R?
Sist endret av Darkerface2; 25. oktober 2011 kl. 12:09. Grunn: Skrivefeil.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Hvordan drar pcen seg selv?
Vis hele sitatet...
Meget kraftige vifter bak
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Vil BF3 kunne kjøre på ultra på maskina mi? Intel i7-950, Gainward GeForce GTX 570, 6 gb ram, Gigabyte GA-X58A-UD3R?
Vis hele sitatet...
Mener jeg leste at du trengte to 580 i sli for å kjøre bf3 på ultra, da snakker jeg om alt på MAX. Anti-aliasing og alt.
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Meget kraftige vifter bak
Vis hele sitatet...
Da dytter den
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Da dytter den
Vis hele sitatet...
Så sett viftene foran da...
Spillet ble lagd med High versjonen i tankene. Ultra var ikke med i betaen engang! Søk det opp om dere er skeptiske.