Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1057
Si f.eks jeg skulle putte ett frø med ICE ett sted ute i skogen.
http://www.marijuana-seeds.nl/ice.html

Ville denne spiret opp ? Ville jeg kunne røyket den etterpå ? Vis det regner, ville alle krystalene dette av ?
http://freak.no/forum/showthread.php...ight=love+grow

Let litt i denne omfattende tråden om dyrking og du vil finne svar.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Si f.eks jeg skulle putte ett frø med ICE ett sted ute i skogen.
http://www.marijuana-seeds.nl/ice.html

Ville denne spiret opp ? Ville jeg kunne røyket den etterpå ? Vis det regner, ville alle krystalene dette av ?
Vis hele sitatet...
Du ville aldri fått krystallene. Klimaet er ikke godt nok i Norge og disse er vel rett og slett dyrka fram for "hydroponics"... Så tror ikke du ville ha fått mye yield om noe i det hele tatt.
løsningen blir vell å bruke veksthus

bruke litt gjennomsiktig plast så det ikke blir så dyrt
Man må nesten bruke autoblomstrende strains i Norge. Har sett mange gode resultater.
Men folk har klart å fått dugbart røyk med vanlige strains utendørs i Norge..

Og nei, om det regner detter ikke krystallene av..
Sist endret av Naturgrønn; 27. august 2011 kl. 14:06.
Ville denne spiret opp ?
Antagelig så ville frøet spiret. Spesielt om du hadde hjulpet det litt på vei(soaking i 24 timer før eller lignende)
Ville jeg kunne røyket den etterpå ?
Ja, men du vil ikke få mye effekt om du ikke gjør litt mer resarch. Det virker på meg som du har null peiling så anberfaler deg å lese deg opp gjennom vinteren og heller satse på å dyrke fram en plante til våren igjen. DEt er uansett for seint på året til å få til noe som hest ute
Vis det regner, ville alle krystalene dette av ?
Nei.


Les om cannabisdyrking. Masse.
Du har tydeligvis ingen peiling og vi hverken kan eller vil hjelpe deg med alt.
Les gro-guiden på forumet, det er en bra start. Og les også gjennom Marijuana Horticulture av Jorge Cervantes, en fantastisk bok.
Sitat av moret Vis innlegg
Ville denne spiret opp ?
Antagelig så ville frøet spiret. Spesielt om du hadde hjulpet det litt på vei(soaking i 24 timer før eller lignende)
Ville jeg kunne røyket den etterpå ?
Ja, men du vil ikke få mye effekt om du ikke gjør litt mer resarch. Det virker på meg som du har null peiling så anberfaler deg å lese deg opp gjennom vinteren og heller satse på å dyrke fram en plante til våren igjen. DEt er uansett for seint på året til å få til noe som hest ute
Vis det regner, ville alle krystalene dette av ?
Nei.


Les om cannabisdyrking. Masse.
Du har tydeligvis ingen peiling og vi hverken kan eller vil hjelpe deg med alt.
Les gro-guiden på forumet, det er en bra start. Og les også gjennom Marijuana Horticulture av Jorge Cervantes, en fantastisk bok.
Vis hele sitatet...
Er sant det ja, har ikke så mye peiling på dyrking og har brukt de siste 24 timene på og lese meg opp. Ville bare vite om det var mulig og legge den i naturen og komme tilbake nå og da og følge med til den er ferdig, men det vet jeg jo nå at ikke funker. Blir nok innendørs, må bare vente på at utstyret er på plass!