Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 761
Har bygget pc i hele natt og er nettopp ferdig. Har lest MYE på nettet for å prøve å fikse, det som fikses kan!

asus p8z68-v pro
2500k
gtx 560

Vertfall, når jeg først bootet pc`en så startet den i 10 sekunder of 1 rød lampe lyste. Etter 10 sekunder slo pcn seg av.
Prøve myye rart, mn når jeg fjernet 1 ram brikke så startet den fint.
Den 1 røde lampen sluttet å lyse, mn en annen Boot_device_led begynte å lyse.
Prøve litt forskjellig og etter 15 sekunder så slokket denne lampen.
Jeg restartet og da blinkte 3-4 lamper rødt for så å skru seg av igjen.
Boot_device_led var på i ca 10 sekunder før den slo seg av

Så, siden ingen lamper lyser konstant betyr det at pcn er Good to go?
Takker for svar
Se i manualen til hovedkorte å finne ut hva de forskjellige lampene betyr.
Har du ikke skrudd på PCen? Når du sier :
Så, siden ingen av lamper lyser konstant betyr det at pcn er Good to go?
Vis hele sitatet...
Så får det meg til å tru at du kun har kommet til post før du har avslutta og prøvd på nytt.

Har du installert OS?
Har du valg HDD \ CDen som BOOT PRIO 1?


Litt blinking må du bare regne med etter du har trykka på start knappen. Så lenge du får startet og du får installert windows \ kommer deg inn i windows er det ikke noe å bry seg om.
Sist endret av Ruudi; 27. august 2011 kl. 09:40.
Trådstarter
Har prøvd å skru på pcn, og etter alle blinkinga og lysinga så slutter alle lys også kjører maskinen videre. Har ikke prøvd å koble til skjerm eller noen ting!
Da funker den? Koble til skjerm er en god ting, lol
Det høres da ut som om pcen funker helt fint
gratulerer med ny pc! ;D
Sist endret av bragilicious; 27. august 2011 kl. 12:15.
Trådstarter
Takk, takk. Holder på å brenne OS over til cd også skal jeg teste

FAen, er det noen som er god på OS? Pm meg fort som **** Takk ;=
har samme hovedkort selv og sleit selv med mye feil når jeg skulle lage pcen. Det første lyset du nevner er mest sannsyneligvis memory error lampen (lyser den rett over RAM brikkene?) hvis denne lyser prøv følgende: Start pcen med 1 brikke, start da med brikke1, hvis pcen starter, skru den av. Ta så ut brikke1 og sett inn brikke2, hvis pcen fortsatt starter så tipper jeg det er noe feil med minne slottsa dine. hadde selv akkurat denne feilen.
Trådstarter
Hahaha, såg ikke din post før nå, mn jeg gjorde slik du forteller og den sluttet Nå er det ingen lamper
1 i oppstarten men den slokker ettervert

Fant ut alt takket være hjelpsomme freaks. Takk for alt